Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Anbefales - flink og hyggelig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har brukt Frode flere ganger. Like fornøyd hver gang. Han forstår raskt hva som forårsaker smerten, og etter tre fire behandlinger er jeg bra igjen. Nå sist var det en sterk smerte i venstre skulder. Jeg anbefaler Frode til venner og kjente.
I tillegg til at han er en dyktig behandler, kommer det alltid noen gode replikker. Smerten er glemt og smilet er tilbake igjen.

Profesjonell

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Når du er hos Frode er du bokstavelig talt i gode hender. Hans faglige trygghet og ro i kombinasjon med knekker og brytertak gjør underverker. Har brukt Frode i mange år på min skakke rare kropp (amputasjon) og det holder meg gående. Hans innsikt i mentalt arbeid for å håndtere smerter er vel verdt et besøk i seg selv.

Trygg og dyktig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Utrolig flink kiropraktor som kan yrket sitt. Føler meg trygg når jeg går til Frode. Merker nesten ikke noe til smerter lenger i ryggen etter noen behandlinger.

Dyktig, hyggelig og morsom

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hadde vondt i nakken og øvre rygg. Fikk time både på en lørdag og søndag. Utrolig dyktig og serviceinnstilt kiropraktor. Veldig hyggelig og morsom er han også.

Hyggelig, trygg og effektiv

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hyggelig fyr og god behandling, følger jevnt opp, ingen venting omtrent. Veldig bra med tilbud tiø studenter!