Nøste Legekontor AS

Telefonnummer32 24 22 4032 24 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av Nøste Legekontor AS

Fantastisk trygg, allsidig og kunnskapsrik

Lege: Charlotte Skogvold Skrevet

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, men Charlotte er helt klart den beste jeg har hatt. Med mange leger føler jeg at alt skal gå fort, men med Charlotte føler jeg at hun har god tid til meg og virkelig bryr seg om å finne ut hva jeg plages med og hvordan hun kan hjelpe meg.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Dorota Katarzyna Thune Iversen Skrevet

Dorota er skarp og kunnskapsrik. Hun har vært en god og kompetent støtte under svangerskapet, og var ikke redd for å veksle på egne erfaringer. I det hele tatt stoler jeg på hennes vurderinger og kjenner meg heldig som har henne til fastlege. Hun snakker flytende norsk, og polsk.

Ikke helt fornøyd

Lege: Charlotte Skogvold Skrevet

Må alltid vente i 15-60 min for å komme inn. Men er nøye med å ikke overskride min time! Hvordan kan det da være mulig å alltid måtte vente?? Negativt at man ikke kan bestille dobbeltime hvis man trenger det, da må man bestille ny time igjen for å fortsette på saken, igjen og igjen. Håpløst!

Hyggelig samtalepartner, men ingenting mer

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Jeg har hatt Ewa som fastlege i mange år, og syntes hun er varm og imøtekommende som samtalepartner, men mangler mye basiskunnskap om medisin. Jeg har en tilstand som rundt 20% av kvinner har, og det hadde hun aldri hørt om. Jeg fikk konstatert en allergi som hun gav meg beskjed om å ignorere, og da symptomene vedvarte fikk jeg beskjed om at alt var i hodet mitt. Først etter jeg ignorerte rådet hennes ble jeg frisk. Måtte også mase meg til en annen undersøkelse hun mente var unødvendig, men som avdekket 3 tilstander/diagnoser. Har i mange år hatt en fastlege som ikke tror på meg eller tar meg alvorlig, og dette har gjort at jeg har slitt med mange ting alt for lenge. Veldig useriøst.

Min fast lege sen 2009 (9år)

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Har vart fantastisk på alle måte fra att følge opp de minste til tilltakk hun følget mine 3 svangerskap alla komplekse helse problemer og er kunnig profesjonell og tar jobben og pasienten seriøst. Hun har vart der før i
Alle i vår familie stor og små da vi trengte de som
Mest. En kvinne med mye kunnskap og empati. En lege med alt i ett Som man kan telle med. Har ett minus vanskelig og få time i mellom men vært og vente på.