Nøste Legekontor AS

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av Nøste Legekontor AS

Frekk og null kunnskap

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Har hatt Ewa som fastlege i flere år nå og hun er til ingen hjelp. Kommer flere ganger med samme problem, betaler penger for hver time og får ingenting ut av det. Det jeg forteller søker hun om på nett og sitter og leser før hun gjenforteller det som står der. (Har sett at det er flere som merker dette). Hun vil ikke høre på hva du har å si fordi du er egentlig ikke syk, du bare innbiller deg det ifølge hun. Det er alltid minimum 30 minutter forsinkelse og hun vil ha deg like fort ut av kontoret som du kom inn. Anbefaler ikke hun som fastlege.

Leverer

Lege: Bjarte Storaas Skrevet

Jeg er en mann på 50 som er godt fornøyd med Bjarte. Ser av vurderinger at han får dårlig score på bakgrunn av administrative ting det blir feil!!!!

Fantastisk trygg, allsidig og kunnskapsrik

Lege: Charlotte Skogvold Skrevet

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, men Charlotte er helt klart den beste jeg har hatt. Med mange leger føler jeg at alt skal gå fort, men med Charlotte føler jeg at hun har god tid til meg og virkelig bryr seg om å finne ut hva jeg plages med og hvordan hun kan hjelpe meg.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Dorota Katarzyna Thune Iversen Skrevet

Dorota er skarp og kunnskapsrik. Hun har vært en god og kompetent støtte under svangerskapet, og var ikke redd for å veksle på egne erfaringer. I det hele tatt stoler jeg på hennes vurderinger og kjenner meg heldig som har henne til fastlege. Hun snakker flytende norsk, og polsk.

Ikke helt fornøyd

Lege: Charlotte Skogvold Skrevet

Må alltid vente i 15-60 min for å komme inn. Men er nøye med å ikke overskride min time! Hvordan kan det da være mulig å alltid måtte vente?? Negativt at man ikke kan bestille dobbeltime hvis man trenger det, da må man bestille ny time igjen for å fortsette på saken, igjen og igjen. Håpløst!