Nøste Legekontor AS

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste Legekontor AS

Dyktig fastlege

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Har hatt Ewa som fastlege i over 12 år. Hun er varm, hyggelig og flink til å kommunisere. Jeg blir alltid tatt på alvor og har alltid fått god hjelp; enten der ved legekontoret eller ved at hun henviser til spesialist. Er veldig fornøyd og kan anbefale denne fastlegen!

Den beste lekjar i verda

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Eg er veldig glad at eg fann Dr. Kamycheva og byter til henne. Ho ordna helseutfordringane mine veldig profesjonelt og snøgt. Ho er særs flink og har jobba i mange år på sjukehus, viser det seg. For eit tap for sjukehuset, men flott for meg og andre pasientar. Veldig fornøgd med ventetida og. Eg må aldri må venta meir enn 10 minutt. Helsesekretærane er kjempehyggelege, og det er ein rein glede å vera på Nøste lækjarkontor.

Meget kunnskapsrik lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Jeg byttet til Elena etter flytting sørpå og er kjempefornøyd med valget. Hun er meget kunnskapsrik (er "trippespesialist" - indremedisin, gastromedisin og geriatri) og har i tillegg norsk medisinsk doktorgrad. Elena er meget tilgjengelig og det har aldri vært noe problem med å få timen på kort varsel. Meget glad er hun er min fastlege.

Sa at hun ikke hadde tid til å høre på...

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Brukte kun 4 min på meg etter at jeg hadde ventet i nesten en time... Så måtte jeg bestille en time på nytt får å bli hørt om mine symptomer

Kjempeflink lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Kjempeflink lege. Utrolig sterk faglig, empatisk og hyggelig. Arbeider rask og effektiv uten at det går på bekostning av kvalitet.