Nøste Legekontor AS

Telefonnummer32 24 22 4032 24 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av Nøste Legekontor AS

Flink og profesjonell

Lege: Charlotte Skogvold Skrevet

Hyggelig lege som tar seg tid. Man merker litt når tiden begynner å gå, og hun blir stresset, men hun gjør seg fortsatt ferdig med de tingene man har begynt på. Undersøker ting videre for deg om hun er i tvil. Og ringer deg opp igjen når det er noe. Generelt veldig fornøyd med Charlotte!

Følte meg ikke tatt seriøst

Lege: Dorota Katarzyna Thune Iversen Skrevet

Desverre dårlig opplevelse med denne legen ifm tidligere svangerskap. Lite forståelsesfull og lite villig til å hjelpe meg med problemene jeg kom med. Skuffet.

Meget dyktig

Lege: Bjarte Storaas Skrevet

Bjarte er en meget dyktig, kyndig og forståelse full fastlege som har fulgt meg opp som pasient på en eksepsjonelt god måte i de utfordringene jeg har hatt de siste årene, anbefaler på det sterkeste

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Legen lytter og iverksetter gode tiltak etter behov. Hun henviser også til annen ekspertise ved behov for ytterligere undersøkelser. God kommunikasjon og en føler seg trygg og ivaretatt på en god måte.

hun er ikke bra lege anbafeles ikke

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Føler veldig for og bytte lege . Legen tror ikke at du har vondt, det er bare å gå på jobb. Helst burde du vite hva som feiler deg, og be om behandling. Eller , vi får vente og se. Men, jeg ser det slik at legen kan være veldig humør syk. Men dette skal jo ikke gå utover oss passienter.