Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Fornoyd

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Vaert hos vikaren Hennes og kan si at jeg er fornoyd med vikaren Hennes.Kan ikke komentarze selve Ewa Spasowska.Mulig jestem gang.

Trygg og god

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Har hatt Ewa som fastlege i noen år nå og er utrolig fornøyd. Hun er alltid tilgjengelig ved behov og lytter alltid godt til mine behov og bekymringer. Hun er faglig dyktig og jeg føler meg veldig trygg hos hun.

Hun er også utrolig omsorgsfull og flink med barnet mitt!
Beste legen jeg har hatt!

God og trygg lege

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Jeg har hatt Ewa som lege over flere år nå. Hun er alltid tilgjengelig ved behov.
Hun er flink med barn, og bruker også tid på å forklare hvordan jeg kan gjøre mitt barn tryggere på legebesøk.
Hun er omsorgsfull og det er enkelt å se at hun trives som lege.
Hun er trygg og faglig dyktig og tar meg alltid seriøst.
Vi har en svært god tone og jeg liker at jeg ikke trenger å skamme meg over noenting i samtaler med henne. Hun er for meg, den beste legen!

Trygg, ærlig, effektiv og super god

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Etter mange år med en lege som overså meg og mine sykdommer og som tilslutt (heldigvis) ble pensjonert ble jeg og andre av hans klienter overført til Dr Elena Kamycheva. I begynnelsen var jeg kjempe skeptisk etter all den dårlige behandlingen som jeg hadde fått tidligere, men ho ga meg en trygghet og hjelp unikt mange andre leger jeg har møtt.

Dr Kamycheva fortjener virkelig full pott og er den beste legen jeg har hatt til nå.

Dyktig lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Dr Kamycheva er en utrolig dyktig lege. Hun har lang erfaring både innenfor geriatri og allmennmedisin dette merkes når man er til konsultasjon. Hun er så utrolig dyktig til å ta problemer på alvor og iverksette utredning . Jeg har aldri møtt en så kunnskapsrik fastlege og jeg gir henne mine beste anbefalinger .