Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

hun er ikke bra lege anbafeles ikke

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Føler veldig for og bytte lege . Legen tror ikke at du har vondt, det er bare å gå på jobb. Helst burde du vite hva som feiler deg, og be om behandling. Eller , vi får vente og se. Men, jeg ser det slik at legen kan være veldig humør syk. Men dette skal jo ikke gå utover oss passienter.

Veldig bra lege

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

positiv, engasjert og svært hjelpson og hyggelig lege. Greit å bli møtt av en blid dame når man selv har det dårlig

Koselig lege står på for enn. Flink barn også. Kunne ikke hatt bedre fastlege. Streng til tider men rettferdig å

Lege: Charlotte Skogvold-Knutsen Skrevet

Beste legen jeg har hatt. Hjelpt meg med komune helse osv. Anbefaller henne på det sterkeste. Gått mye I sirkel I mine saker tidligere men charlotte klarte å nøste opp I min kompliserte helse. Får God behandling å godt insikt I helsen. Finner utveier å løsninger som er levbare. Å medisiner ikke bare for å gjøre det. Leter etter muligheter uten om medisin også. Flink til å henvise videre om det er noe. sånn at man kan Føle seg trygg.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Charlotte Skogvold-Knutsen Skrevet

Jeg kan ikke få sagt nok rosende ord om denne legen. Jeg byttet fastlege til Charlotte i sommer, og jeg har aldri opplevd en mer dyktig, jordnær og flink lege. Er det noe hun ikke er sikker på, ringer hun rundt. Er det noe man ikke forstår, tegnes og forklares det. Man føler seg hørt og tatt på alvor, og hun har aldri dårlig tid. Kan varmt anbefale denne legen!

Veldig fornøyd.

Lege: Charlotte Skogvold-Knutsen Skrevet

Hadde utsatt i lang tid å gå til lege, som ble tydelig var helt unødvendig. Jeg ble tatt på alvor, og hun oppførte seg veldigt profesjonelt. Jeg fikk hjelp og forklaring, på mitt problem.