Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Kjempe flink lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Dr. Kamycheva er veldig dyktig, punktlig og hyggelig lege. Arbeider rask og effektiv. Meget fornøyd.

Great doctor

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

I am happy to have a doctor like Elena. She identifies the problem really fast and then prescribes the best possible treatment, plus she will always give you a bunch of advices about what else you can do, how to feel better, besides taking the medicine. She’s also very caring and easy to talk to, and I think that’s quite rare these days. Thank you, Elena :)

Blid, omsorgsfull og dyktig

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Jeg har hatt Ewa som fastlege i 13 år og kunne ikke vært mer fornøyd. Hun har fulgt meg opp gjennom mine to svangerskap og diverse helseplager gjennom årene. Jeg føler at jeg får den hjelpen jeg trenger. Jeg har helseangst og hun er utrolig flink til å veilede meg slik at jeg føler meg trygg. Hun er opptatt av at man skal fungere i livet, på jobb og privat! Har et helhetlig menneskesyn som jeg tenker er gull verdt hos en fastlege !

Dyktig og empatisk

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Meget fornøy med Ewa som fastlege. En meget dyktig lege. En lege som virkelig bryr seg om deg som pasient.
Den beste legen jeg har hatt

Superfornøyd med legen min

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Dr. Kamycheva er den beste legen jeg har vært i kontakt med. Veldig hyggelig, kunnskapsrik og målorientert. Du får alltid hjelp, selv på kort varsel. Hun er nøyaktig, er flink til å konferere med ulike spesialister slik at man får riktig behandling uten særlig ventetid. Har man ikke ork eller tid til å besøke legekontor, er Elena tilgjengelig for e-consultasjon. Jeg er glad for å ha henne som fastlege for hele familien min.