Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Sa at hun ikke hadde tid til å høre på...

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Brukte kun 4 min på meg etter at jeg hadde ventet i nesten en time... Så måtte jeg bestille en time på nytt får å bli hørt om mine symptomer

Kjempeflink lege

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Kjempeflink lege. Utrolig sterk faglig, empatisk og hyggelig. Arbeider rask og effektiv uten at det går på bekostning av kvalitet.

Pålitelig og seriøs lege, kunnskapsrik

Lege: Elena Kamycheva Skrevet

Jeg er utrolig glad at jeg fant dr. Elena og at hun overtok praksisen i Lier. Det er kjempevanskelig å finne en god lege og dobbelt så vanskelig, så å si umulig, å finne en god kvinnelig lege med ledig plass på lista. Håper du vil trives på Lier, dr. Elena
Takk for alt hjelpa hittil, du er den beste!

Frekk og null kunnskap

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Har hatt Ewa som fastlege i flere år nå og hun er til ingen hjelp. Kommer flere ganger med samme problem, betaler penger for hver time og får ingenting ut av det. Det jeg forteller søker hun om på nett og sitter og leser før hun gjenforteller det som står der. (Har sett at det er flere som merker dette). Hun vil ikke høre på hva du har å si fordi du er egentlig ikke syk, du bare innbiller deg det ifølge hun. Det er alltid minimum 30 minutter forsinkelse og hun vil ha deg like fort ut av kontoret som du kom inn. Anbefaler ikke hun som fastlege.

Fantastisk trygg, allsidig og kunnskapsrik

Lege: Charlotte Skogvold-Knutsen Skrevet

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, men Charlotte er helt klart den beste jeg har hatt. Med mange leger føler jeg at alt skal gå fort, men med Charlotte føler jeg at hun har god tid til meg og virkelig bryr seg om å finne ut hva jeg plages med og hvordan hun kan hjelpe meg.