Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Ikke helt fornøyd

Lege: Charlotte Skogvold-Knutsen Skrevet

Må alltid vente i 15-60 min for å komme inn. Men er nøye med å ikke overskride min time! Hvordan kan det da være mulig å alltid måtte vente?? Negativt at man ikke kan bestille dobbeltime hvis man trenger det, da må man bestille ny time igjen for å fortsette på saken, igjen og igjen. Håpløst!

Hyggelig samtalepartner, men ingenting mer

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Jeg har hatt Ewa som fastlege i mange år, og syntes hun er varm og imøtekommende som samtalepartner, men mangler mye basiskunnskap om medisin. Jeg har en tilstand som rundt 20% av kvinner har, og det hadde hun aldri hørt om. Jeg fikk konstatert en allergi som hun gav meg beskjed om å ignorere, og da symptomene vedvarte fikk jeg beskjed om at alt var i hodet mitt. Først etter jeg ignorerte rådet hennes ble jeg frisk. Måtte også mase meg til en annen undersøkelse hun mente var unødvendig, men som avdekket 3 tilstander/diagnoser. Har i mange år hatt en fastlege som ikke tror på meg eller tar meg alvorlig, og dette har gjort at jeg har slitt med mange ting alt for lenge. Veldig useriøst.

Min fast lege sen 2009 (9år)

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Har vart fantastisk på alle måte fra att følge opp de minste til tilltakk hun følget mine 3 svangerskap alla komplekse helse problemer og er kunnig profesjonell og tar jobben og pasienten seriøst. Hun har vart der før i
Alle i vår familie stor og små da vi trengte de som
Mest. En kvinne med mye kunnskap og empati. En lege med alt i ett Som man kan telle med. Har ett minus vanskelig og få time i mellom men vært og vente på.

Flink og profesjonell

Lege: Charlotte Skogvold-Knutsen Skrevet

Hyggelig lege som tar seg tid. Man merker litt når tiden begynner å gå, og hun blir stresset, men hun gjør seg fortsatt ferdig med de tingene man har begynt på. Undersøker ting videre for deg om hun er i tvil. Og ringer deg opp igjen når det er noe. Generelt veldig fornøyd med Charlotte!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ewa Spasowska Skrevet

Legen lytter og iverksetter gode tiltak etter behov. Hun henviser også til annen ekspertise ved behov for ytterligere undersøkelser. God kommunikasjon og en føler seg trygg og ivaretatt på en god måte.