Klinikk Frogner

Skovveien 4 0257 Oslo

Siste vurderinger av Klinikk Frogner

Lyttende og meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Har humor, innsikt, lytter og har mye kunnskap og erfaring!! Et funn!! Tar pasienten på alvor med godt humør og finner de beste løsningene!

Utrolig dyktig!

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Dyktig, serviceinnstilt og interessert i kunden. Smittende humør og får kunden til å føle seg sett. Flink til å forklare hva han gjør. Effektiv og flink! Fantastiske resultater etter å ha gått noen ganger til han.

Et funn av en Kiropraktor!

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Har gått til Henrik i noen år nå og kan anbefale han på det aller sterkeste. Henrik er utrolig dyktig, sympatisk og en kunnskapsrik kiropraktor. Gir masse trygghet og viktigst av alt han hjelper deg til å bli bra igjen. En vond rygg eller nakke kan være så plagsomt til tider men da er det bare å ringe å bestille time hos Henrik så blir en bra igjen. Jeg har gått til mange forskjellige kiropraktorer i løpet av de siste 15 årene, noen grusomme og noen gode men siden første time hos Henrik har jeg forblitt der for han er den aller beste.

Faglig dyktig og engasjert

Kiropraktor: Henrik Bråthen Lund Skrevet

Henrik er sterk faglig og interessen for å utvikle og følge med er stor. Han går i dybden og tar seg god tid til å forstå og løse skade/plager samt kommer med tydelige og gode tilbakemeldinger og tips for hva man kan gjøre selv for å bli bedre.
Han er god til å lytte og flink med mennesker.
Jeg kan på det sterkeste anbefale Henrik som kiropraktor.

VELDIG DYKTIG KIROPRAKTOR. Tar seg god tid og flink på kommunikasjon og forklaringer.

Kiropraktor: Marianne Elena Molnes Skrevet

Har brukt Marianne i flere år, etter anbefaling fra fysioterapeuter på samme klinikk.
Hun tar seg alltid god tid og som pasient føler man seg veldig godt ivaretatt.
Jeg har en kronisk sykdom, og Marianne "fixer" alltid låsninger o.l pga overbelastning.
Sønnen min har slitt med smerter i anklene. Marianne har ordnet opp i dette, samtidig har hun behandlet hofte/ bekken slik at han nå løper mye mer funksjonelt og til og med mye raskere.

Marianne Molnes kan anbefales på det sterkeste både til voksne og barn!!