Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Nesbru Legesenter A/S

Flink lege

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Flink og dyktig lege. Tar seg god tid til pasienten og er flink til å lytte. Han er profesjonell i måten han håndterer spørsmål på. Alt i alt kjempe fornøyd med han.

Best i test

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Han tar seg tid, er forståelsesfull og har gjort riktige besluttninger så langt!

Kunnskapsrik, hyggelig og pasientrelatert lege!

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Jeg har hatt Holmboe som fastlege i over 14 år, og er fortsatt veldig fornøyd med han!
Opplever Holmboe som kunnskapsrik, oppdatert og han tar meg på alvor.
Tar fort tak i problemet og rekvirerer videre dersom det er nødvendig!
Nesten alltid forsinket, men tar seg tid når det er min tur, så da er det greit ;)
Har godt humør, og gjør legebesøket hyggelig uansett problemstilling.
Vil ikke skifte fastlege, selv om han har mange pasienter på lista !

VELDIG flink lege

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Han er forståelsesfull og tar seg god tid til å både lytte og snakke. Han oppleves som troverdig og kunnskapsrik, og gir gode og riktige medisinske råd.

Veldig ålreit lege

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Veldig ålreit lege som tar pasienten på alvor og ikke er redd for å gå utradisjonelle veier. Han er en av de få legene som er villig til å la oss med stoffskiftesykdommer få spesialmedisiner med naturlige stoffskiftehormoner, dette er medisiner som sjelden er å få hos andre leger (som stort sett skyldes legenes manglende kunnskaper). Dette er en god lege som dessverre jobber på et legesenter hvor det er vanskelig å komme igjennom på telefonen, og som andre før har nevnt, det jobber en person i luka som av og til gjør møtet med legesenteret unødvendig surt. Kommer man dit pr sykkel, finnes det dårlig med sykkelparkering.