Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Nesbru Legesenter A/S

Verdens beste lege!!

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Hadde før Dag Otto Skullerud før jeg byttet til Holmboe. Er storfornøyd! Han lytter alltid til det man har å si, skriver ut resepter til de riktige tingene, og gjør ting etter pasientens behov :) Veldig bra!!

En lege som tar seg tid til å høre på deg

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Jeg er enig med de over. Er veldig fornøyd med dr Holmbo. Han tok seg alltid tid til meg og mine sykdommer, selv om han allerede var forsinket på timplanen.
Desverre som hun over her sier, jobber han på et legekontor hvor det er en i mottaket som er helt ufordragelig. Følte nesten at man måtte si unnskyld for at man forstyrrer henne.

Dr. Christian Holmboe er en bra lege

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Dr. Holmboe har vært legen min i nesten 20 år. Han alltid tar tid til å høre på meg og virkelig bry seg om sin pasienter.

BRA LEGE

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Har evnen til å lytte. Sender deg til spesialist når han anser at det er nødvendig. Bytter medisin når det oppstår uheldige bivirkninger. Går og diskutere og få tilfredsstillende svar de fleste ganger. Stort sett saklig.

Godt fornøyd

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Hadde en annen fastlege gjennom 20 år som jeg var svært fornøyd med. Dessverre solgte han sin praksis og flyttet. Den nye legen var en katastrofe og i løpet av kort tid byttet jeg til Martin Skas, som jeg er svært fornøyd med. Holder avtaler og følger opp.