Legekontoret på Tolvsrød

Valløveien 56 B 3152 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret på Tolvsrød

Dyktig lege

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Hun er den beste legen jeg har hatt. Kommer aldri til å bytte fastlege .
Fantastisk oppfølging.
Anbefaler henne som fastlege

En som ser meg.

Lege: Beate Bratland Skrevet

Etter årevis med kroniske plager samt et medfødt skjeldent syndrom fant jeg endelig en lege som tar tid til pasienten. Dr. Bratland er en god lytter og finner ofte gode løsninger. Selv om hennes alder er meget ung så syntes jeg hun har en bred medisinsk kompetanse og hvis hun føler seg usikker henviser hun til spesialist. Bratland er flink til å motivere og gi positiv tilbakemelding, samtidig som hun er ærlig hvis det trengs. Rekvisisjonene / legeerkleringene kan noen ganger være litt for kortfattet beskrivet, men det er da ikke noe problem å be henne tilføye noe hvis det er nødvendig. Absolutt en lege å anbefale.

Dårlig oppfølging

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Hun følgte ikke opp og i samtale med henne hadde hun lite kompetanse om psykiske problemer. Det ble bagitalisert og førte til at jeg fikk en veldig lang vei å gå for gå få hjelp.

En usedvanlig god lege!

Lege: Beate Bratland Skrevet

Jeg kan ikke få fullrost denne legen nok! Jeg var der for å ta en blodprøve forskrevet fra en lege på sykehuset. Likevel blir jeg i den forbindelse kalt inn til legen fordi hun gjerne vil vite hvordan jeg har det og viser interesse rundt mine helsemessige "utfordringer"-altså årsaken til at jeg tar denne blodprøven. Det hadde hun ikke trengt å gjøre, men tok seg likevel tid til det. Dette er en fastlege som bryr seg og viser oppriktig interesse for sine pasienter, noe som er gull verdt! Jeg føler meg aldri som en av mange andre, og hun tar seg tid til å stille spørsmål og lytter! Jeg vil anbefale denne legen på det aller sterkeste! Og selv vil jeg aldri bytte fastlege!
I tillegg vil jeg nevne at de øvrige ansatte på dette legekontoret alltid er svært hjelpsomme, blide og imøtekommende, både på telefon og når jeg er der.

Fantastisk lege!!!

Lege: Beate Bratland Skrevet

Har byttet en del fastleger de siste årene da, jeg er kronisk syk, og ikke har blitt tatt på alvor av tidligere fastleger.
Beate er bare helt fantastisk. Spør og virker oppriktig interresert i hvordan jeg har det, og hvordan dårlig jeg er. Henviser dersom jeg vil det, og setter opp oppfølgingstimer dersom prøver er tatt. Utrolig flink med ungene også, så det ikke er så skummelt å dra til legen.
Kunne ikke vært mer fornøyd!!