Legekontoret på Tolvsrød

Valløveien 56 B 3152 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret på Tolvsrød

ikke så fornøyd

Lege: Beate Bratland Skrevet

Første møte var bra men etter som jeg krevde flere timer og sykemelding ble det mere som jeg var i veien. I løpet av av de siste 6 mnd har jeg Vært på time Vær 3 uke ca. Da var timen 5 min nok til å skrive ut sykemelding . Ikke villig til å lytte eller kjenne om situasjonen var blitt bedre. Kommer til å bytte for jeg ble nedfor å Være der. Sikkert en bra lege for ting som tar en dag eller noe. Men lang tid der svikter det litt

Grundig lege

Lege: Inger Merete Rygh Skrevet

Følger opp pasienten ordentlig og grundig. Var hos henne i graviditeten og følte meg alltid trygg. Ringte på ettermiddagen om det var noe spesielt. Hun er rask og flink! En veldig lite dillete lege. Sier ting som det er uten å være krass. Helt super!

Meget dyktig

Lege: Beate Bratland Skrevet

Jeg skiftet for barna og meg til Beate Bratland i sommer og er veldig fornøyd. Vi har alle tre vært der med forskjellige plager og hun tar seg tid til å spørre, hun er flink å ringe tilbake ved telefonhenvendelser og hun forklarer veldig godt diagnosen og hva "som er galt" hvis man spør.

Glad jeg har denne legen

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Jeg er så glad jeg byttet til denne legen. Hun er meget kunnskapsrik, sympatisk og handlekraftig. Det har skjedd mer for meg og min sykdom på to mnd med henne enn ti år med min gamle fastlege.

Har aldri opplevd å vente lenge på henne heller, men har ikke hatt så mange timer enda.

Dyktig og flink til å lytte

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Etter dårlig erfaring med en av senterets andre leger, byttet jeg til Ingunn Krohn Olsen. Tross ung alder, er Ingunn en dyktig lege som tar seg god tid til å lytte til pasienten. Alltid blid og hyggelig. Anbefaler henne til andre pasienter.