Legekontoret på Tolvsrød

Valløveien 56 B 3152 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret på Tolvsrød

Dyktig og empatisk lege

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Ingunn opptrer slik du forventer av en dyktige lege. Utrolig hyggelig og sympatisk er hun også. Hun er ytterst lett å kommunisere med og hun lytter virkelig til det du har å si som pasient. Dette er en lege som alltid henviser videre når det er usikkerhet, slik at du som pasient føler deg ivartatt på en god måte. Er ellers fornuftig og kommer med gode råd. Skolebokeksempel på hvordan en lege skal være!

Dyktig og imøtekommende

Lege: Inger Merete Rygh Skrevet

Henviser alltid videre til spesialist dersom hun trenger videre utredning.
Ringte meg en fredagskveld kl 18 for å høre hvordan formen min var etter et legebesøk tidligere på dagen....
Har tatt oss på alvor og lagt barna direkte inn på sykehus flere ganger når de var små.
Vært fast gjest hos henne i 13 år, ikke noe negativt å si om henne :)

Gir trygghet og viser forståelse og engasjement

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Hun er en lege som virkelig viser at hun vil mitt beste. Hjelper, støtter og kommer med forslag. Hun får ting til å skje. Jeg er utrolig glad for at jeg byttet til Ingunn Krohn Olsen. Hele legesenteret er blide og imøtekommende.

Lyttende og følger opp

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Ingunn er rolig, behagelig og man føler aldri at hun ikke har tid til deg. Følger opp det som trenger oppfølging og er alltid tilgjengelig. Jeg er veldig fornøyd!

En lege som lytter.

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Samme opplevelse av denne legen som en annen har her. En fastlege som ser hele mennesket. Gir tilbakemeldinger på spørsmål jeg måtte ha. Er opptatt av pasienten og lett å kommunisere med - kort sagt en lege å bli glad for. Anbefales.