Tinghauglegene DA

Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Tinghauglegene DA

En Spade er en Spade

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Kjell er ikke redd for å si det han mener. Jeg synes han behandlet meg meget bra, og fikk ordnet alt som skulle ordnes. han er direkte, noe som passer meg bra. noen vill kanskje føle dette støtende, mens andre som meg synes dette er bra i en lege.

Overeffektiv

Lege: Ann Kristin Fet Støtvig Skrevet

Som førstegangs besøkende kom jeg til et lite, smekkfullt venterom og ble etter lang tid møtt av en særdeles stresset lege. Det første hun sa var at jeg ikke måtte bruke unødvendig av tiden hennes.

Hun valgte å fokusere kun på et helt enkelt problem som hun kunne sjekke, og satte meg opp til ny time etter en og en halv mnd. noe jeg synes var veldig lenge, tatt i betraktning at jeg kom dit pga en lang sykdomshistorie med NAV, tiltak, utredninger, operasjoner, oppkast, smerter, IBS anfall og kronisk tarmproblematikk med forestående operasjoner.

Hun ville heller ikke beholde journalen, noe jeg undret meg over, da jeg trodde leger plikter å lese journalen til nye pasienter.

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Ann Kristin Fet Støtvig Skrevet

Ann Kristin er meget lyttende til det du har på hjerte.
Handlekraftig og sørger for god oppfølging av meg.
En lege som virkelig bryr seg.

Min beste lege

Lege: Cathrine Abrahamsen Skrevet

Alltid rolig, vennlig og imøtekommende❤️❤️ Virket interessert og lyttet til mine utfordringer. Avtalte videre undersøkelser. Ringte og purret fordi det tok tid hos andre spesialister. Service innstillt👍

Ikke i sitt rette element?

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Legen er ikke å anbefale da man selv må finne sine egne sykdommer og Google seg til medisiner som man skal "prøve" ut etter sin diagnose. Heller ikke noen hjelp eller info rundt sykdommer. Useriøst, måtte oppsøke han flere ganger over 2 år hvor man fortsatt ikke har funnet en løsning. Det er også lang vente tid på dette legekontoret. Opptil 1 time, når man først kommer inn så har han da ikke tid til å snakke ordentlig med deg og man haster seg gjennom en legetime man kanskje har ventet en stund på. Er også mye kluss med timebestillinger, men OK lege om man ikke er hos legen mer enn en gang i året eller sjeldnere.