Tinghauglegene DA

Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Tinghauglegene DA

Beste legen jeg noen gang har hatt :)

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Alltid blitt tatt seriøst og alltid fått god og proffesjonell behandling.
Han virker alltid interesert i å finne ut hva som er galt evnt hvem/hvor som kan behandle. Han har god kunnskap i faget sitt virker det som og ingenting er for trivielt.

rask og effektiv

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Kjell er kanskje ikke den du går til for å få en skulder å gråte på, men han er effektiv, faglig dyktig og følger opp. Jeg har gått til han i fire år, og har i perioden hatt en veldig alvorlig sykdom som han har fulgt opp på en bra måte. Kjell tar alltid en ekstra telefon for å dobbeltsjekke om det er noe han er i tvil om, og det setter jeg pris på.

En negativ erfaring for meg

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Kjell gjorde lite for å være hyggelig, forståelsesfull eller å ta passienten seriøst nok ved undersøkelse. Hadde han vist andre possitive sider som god innsikt og interesse i faget kunne dette vært blåst over, men her var det heller ingenting å skryte av. Kansje har han bedre oversikt på andre områder enn de jeg spurte om.

Etter to behandlinger som førte til nye problemer uten å løse det gammle, eller advarsel om hvilke negative virkninger som kunne forventes. For så å kanselere en time uten å kommunisere dette og slik kaste bort tiden min blir bytte til ny lege mest sannsynlig en possitiv endring.

Det finnes sikkert mange dårligere leger, når all historie blir tatt med, men jeg kan ikke gi noe bedre en laveste score.

en dårlig lege

Lege: Gerd-Synne Tveito Eidnes Skrevet

hun virket ikke som om hun brydde seg noe om meg og mine behov.

hun så på pc en fremfor meg og virket oppgitt over at jeg hadde plager som ikke hadde en klar diagnose - selv om jeg bare er 16 år

Enten eller

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Aarflot er enten helt "på" eller helt "av". Har hatt flotte opplevelser når det kommer til fysiske plager, men psykisk veiledning skorter det på. For han er virkelig en spade en spade, noe jeg setter pris på så lenge han faktisk er "på". Måtte desverre se meg nødt til å bytte