Tinghauglegene DA

Hjemsengveien 7B 3140 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Tinghauglegene DA

Meget bra lege

Lege: Gerd-Synne Tveito Eidnes Skrevet

Eidnes er en veldig dyktig lege. Veldig flink til å følge opp, forståelsesfull og lyttende. I tillegg er hun veldig hyggelig. Velfungerende legekontor hvor det stort sett aldri er lang ventetid for å få time og de ansatte er veldig serviceinnstillte.

Helt topp.

Lege: Ann Kristin Fet Støtvig Skrevet

Dyktig, ordentlig, ansvarsfull, tillitvekkende, behagelig og personlig, kort sagt en meget profesjonell fastlege.

Utolmodig og dømmende

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Et besøk varer i 1 til 5 minutter, man får ofte ikke tid til å ta opp plager, man føler rett og slett at man ikke er velkommen eller at han har interesse for å hjelpe deg. Føler meg dum når jeg sitter og vil forklare hva som er gale, da han mener det kun sitter i hodet ditt, og han stresser avgårde for å bli ferdig med deg. Når man gruer seg for å ta kontakt med fastlegen sin så er det noe veldig gale.

Støttende og dyktig.

Lege: Ann Kristin Fet Støtvig Skrevet

Ann Kristin er en fantastisk dyktig lege som klarer å gjøre kleine situasjoner til en lek. Hun er faglig kompetent og jeg opplever og bli ivaretatt og trodd.
Hun husker min situasjon og vi ler sammen og spøker for å lette stemningen. Jeg har hatt Støtvig som lege i mange år og føler selv at vi er en god match.
Det er ofte ventetid og resepsjonistene er ofte stresset og kan være nebbete mot folk som ikke skjønner betalingssystemet. De glemmer å gi info ang prosedyrer og kan oppleves som ufine. De har bedt folk om å forklare sykdom høyt når venterommet kun er noen meter unna.

Useriøs og vansklig

Lege: Kjell Øyvin Aarflot Skrevet

Er en vansklig lege å forholde seg til, virker lite intressert å høre på deg. Du må selv kjempe for å få han til å høre på deg, både når det gjelder sykdom og resepter. Anbefaler han ikke.