Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torget medisinske senter

beste legen jeg har hatt

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

en lege man kan stole på! samtidig virker han kunnskapsrik, er imøtekommende og han hører på hva du har å si før han stiller spm. enkelt og greit den beste legen jeg har hatt!:)

Dyktig lege, dårlig legekontor

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Sandstad er en dyktig lege, men det er dessverre legesenteret som ikke kan anbefales i dette tilfellet.

Dyktig Lege

Lege: Bente Sandstad Skrevet

En god lytter. Tar ting på alvor og sender deg fort videre ved behov. Jeg er meget fornøyd og vil absolutt anbefale henne. Noe ventetid, men det er det eneste jeg kan sette fingeren på.

laaaaang telefontid

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Om Bente Sandstad er en god lege eller ikke er egentlig utenfor min rekkevidde å uttale meg om, for hver gang jeg har ønsket å bestille en time hos henne har jeg vært i telefonkø i så lang tid at jeg rett og slett har gitt opp. De gangene jeg har kommet igjennom har jeg fått beskjed om at hun er bortreist eller er på et møte, og har isteden blitt tatt imot av en annen lege hun deler kontor med. Ser derfor ikke poenget med å ha henne som fastlege lenger, men det er nok ikke så farlig for Sandstad, ettersom det virker som hun har mer enn nok som venter i telefonkø!

Hyggelig og flink

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Imøtekommende og veldig flink til å forklare. Tar seg god tid.