Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torget medisinske senter

Eva er en veldig bra lege!

Lege: Eva Romundset Skrevet

Hun har alltid vært veldig hyggelig og nyttig. Den beste legen jeg har hatt i Norge.

Den beste !

Lege: Eva Romundset Skrevet

Faglig dyktig. Lytter, forklarer og gir trygghet.
Blid og hyggelig.

Faglig dyktig lege

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Jeg opplever at legen har gode faglige kvalifikasjoner. Har alltid fått hjelp, selv om det ofte oppleves som litt stressende dersom man ønsker å ta opp mer enn en ting når man er der. Men helhetsinntrykket er bra, Virker kanskje litt fraværende når hun skal skrive inn ting på PCen mens jeg ennå sitter der. Men det må vel gjøres sånn? Men pga kort tid til rådighet er det ofte jeg glemmer ting som jeg skulle spurt henne om fordi man merker at hun har mye å gjøre. ( får kanskje vurdere en jukselapp for meg selv ). Sandstad er blid og hyggelig og lyttende og gir gode råd.

God å prate med, menneskelig og lyttende

Lege: Eva Romundset Skrevet

Tar seg tid til pasientene. Pasientene føler seg trygg og ivaretatt.

Kan bedres!

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Lang ventetid,alltid forsinket.Følger ikke godt nok opp.Meget av behandling går via kontorarbeidere pr..tlf. Veldig lang tid å vente på svar pr tlf. Har ikke SMS ordning,som ville gjort det lettere.Beskjeder,som skal gi tilbakemeldinger pr.tlf. uteblir. Bestillinger/overføringer til spesialist,uteblir. Alt dette gir frustrasjon og merarbeid/utgifter for pasienter.