Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Bellevue helsesenter

Elendig

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Elendig oppfølging og svært dårlig tilbakemeldinger tross at de lover å gi tilbakemelding samme dag.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Hun lytter og tar meg alvorlig. Når det virkelig var nødvendig ble jeg raskt sendt videre selv om jeg var for syk til å forstå noe særlig. Den perfekte fastlegen!

Trygg og lyttende

Lege: Martin Handeland Skrevet

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt av Martin. Han lytter, følger opp, støtter og er en utrolig god lege. Jeg er så takknemlig for at jeg har han!

Trygg og god

Lege: Anette Gry Andersen Skrevet

Har hatt denne legen det siste året da jeg ble overført fra en annen lege på samme legesenter. Jeg gruet meg veldig da den andre legen var veldig flink, men doktor Andersen er fantastisk! Hun er trygg og god, hun lytter og hun undersøker alle muligheter for å finne en løsning. Jeg får veldig god oppfølging (jeg har relativt ofte behov for samtaler og oppfølging) og hun er utrolig forståelsesfull. Fantastisk lege som jeg er utrolig fornøyd med og varmt kan anbefale andre!

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Jeg har nå hatt Lizeth som lege i mange år, jeg sliter både med psykisk helse samt nevrologisk. Jeg har alltid fått super oppfølging, hun tar deg på alvor og lytter. Hun er også en lege som står på sitt mot offentlige etater som dps, kommuner og nav. Hun tar deg i tillegg god tid og lytter. Eneste lille minuset er at hun ofte er forsinket, men dette viser bare at hun tar seg tid til pasienter og heller blir forsinket enn og sende ut pasientene før de er ferdig med det de kommer for.. beste legen, anbefales på det sterkeste