Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Bellevue helsesenter

Superlegen

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Han har fulgt meg opp 100% i en vanskelig tid. Alle henvisninger har gått smertefritt og på skinner. Kan kontakte han når som helst og er alltid forståelsesfull og empatisk. Anbefales på det sterkeste.

Svak oppfølging

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Har dårlige erfaringer. Følger ikke opp det hun lover å ordne, gir ikke svar på spørsmål hun lover å svare på. Byttet til annen fastlege.

En lege som ikke følger opp

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Umulig å få tak i, alltid forsinket og følger ikke opp. Tror neppe pasientlisten hadde vært lang om hun ikke hadde overtatt Dr. Brevik sin.

Hun er et tydelig og ikke minst dyktig lege som tar seg tid til å lytte

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Da min gamle lege var Dr. Brevig, og jeg fikk henvisning fra ham til henne, byttet jeg til henne, med det resultat at også alle våre tre voksne barn benytter henne som vår families fastlege.
Jeg kan sterkt anbefale henne som en våken, tydelig og dyktig almenpraktiserende lege.
Har ingen reservasjoner i det hun hurtig stiller diagnose, henviser, og vurder hva som blir kommunisert.
Hun har gode konfidensielle psykososiale antenner, noe som oppfattes som entydig positivt.

Fantastisk lege

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Har aldri hatt en så fantastisk og sympatisk lege, stiller opp uansett hva det er, ringer å hører hvordan det går iht hvis det er noe som har oppstått, kan virkelig anbefales på det sterkeste. Sekretærene er også helt fantastisk, ikke lang ventetid og kommer altid inn til tiden