Bellevue helsesenter

Ørsnesalleèn 37 3120 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Bellevue helsesenter

Faglig dyktig

Lege: Peter Andreas Hoff Sbertoli Skrevet

Andreas er en faglig dyktig lege som henviser videre når det trengs. Man føler seg sett og hørt. Alltid hyggelig og imøtekommende og profesjonell i jobben sin. Kan virkelig anbefales

Alltid til å stole på

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

Hatt Lizeth som fastlege i mange år og jeg stoler alltid på henne. Hun er usedvanlig empatisk og tydelig. Føler meg ivaretatt og trygg. Håper jeg aldri mister henne som fastlege.
Ulempen er at det er lang ventetid og ofte forsinket. Det er allikevel verdt det, for vet hun er grundig.

Fantastisk dyktig lege!

Lege: Kjersti Hagen Buvoll Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med med henne.
Dette er en lege som lytter og tar deg deg på alvor.
Hun henviser deg også videre til andre spesialister om det er behov for det.
Jeg føler meg virkelig ivaretatt som pasient hos henne.
Anbefaler henne på det sterkeste :-)

Virker seriøs og interessert.

Lege: Kjersti Hagen Buvoll Skrevet

Hun virker seriøs og interessert. Svarer fort på prøvesvar i pasientsky. Virker trygg. Men et stort minus er at hun ikke har e- konsultasjon. Hun har jo vært fastlege i ni og en halv måned. Ventetiden for å få time er nå over tre uker. Selvfølgelig kan man ringe kontoret og be om at hun kan ringe tilbake, men det er litt vekslende hvor hyggelige kontordamene er. Føler at dette har med tilgjengelighet å gjøre. Synes vel også at en ung lege i 2023 burde kunne være på e- konsultasjon etter såvidt lang tid. Men hun er absolutt interessert og tilstedeværende under konsultasjonene. Så hvis hun bare tar i bruk e- konsultasjon, hadde jeg anbefalt henne uten tvil.

Utrolig bra

Lege: Lizeth Lind Jørgensen Skrevet

En utrolig dyktig lege, men også ett veldig godt menneske! Føler meg virkelig ivaretatt og trygg hos Dr Lind Jørgensen!