Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Nøtterøy Legesenter

Den beste frastlegen jeg har hatt

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Astrid er den beste fastlegen jeg har hatt. Faglig veldig flink, med bred erfaring og topp kommunikasjon.

Blir ikke tatt seriøst

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Jeg og mine barn har hatt henne som lege i noen mnd, men kommer til å bytte lege nå da hun absolutt ikke er en fastlege som vi kan forholde oss til. vært på flere legebesøk for både meg og min datter, men hun tar ingenting seriøst, tar ikke prøver som blir etterspurt og virker absolutt ikke som om hun har peiling på hva hun driver med.

Tar pasienter på alvor

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Lett å få tak,i hvd det er noe feil.tar tak.m.mtid til å høre/lytte.tålmodig.går ann å spøke med.lett å få time.hvis/det man feiler noe.

Føler oss ikke sett og forstått av legen

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Har ikke Dr.Larsen som fastlege men må av og til inn på "drop in" timer. Føler alltid at han tar så lett på problemstillingen vi kommer med som "det er helt vanlig" "det er ikke farlig,det går nok over"

Føler vi har dårlig tid når vi er kommet inn til legen. Som at han har hastverk for å få inn neste pasient. Anbefaler ikke denne legen.

Dyktig fyr.

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Øren har alltid møtt meg med interesse og gode vurderinger. Han oppleves både sympatisk, empatisk og utadvendt. Synd å miste denne legen til fagforeningen, får håpe han kommer tilbake med enda bredere erfaring, og som en enda bedre lege!