Solvang Legesenter

Telefonnummer33 42 68 2033 42 68 ...
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Solvang Legesenter

Kunnskapsrik og rolig

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

Utrolig fornøyd med Kvalsvik, som har vært min lege i alle år. Har mye erfaring og henviser videre dersom han er det minste usikker. Føler både jeg og min familie blir utrolig godt ivaretatt av han, som alltid har tid til å lytte og som tar deg på alvor. Fem av fem stjerner! Jeg gruer meg til han pensjonerer seg!

"Det går over av seg selv"

Lege: Are Austnes Skrevet

Jeg har hatt Are Austnes i flere år og et gjentagende mønster er at jeg har måttet stå opp for meg selv dersom jeg ønsket videre utredning. I nesten alle tilfeller der jeg har hatt et spesifikt problem så har jeg blitt møtt med en holdning om at jeg forstørrer problemet og at det vil gå over av seg selv. Det har det dessverre ikke gjort!

Jeg har ikke fått gode tiltak eller forbedring i noen av mine langvarige plager gjennom Austnes, til tross for at han ellers var imøtekommende som person og tok seg tid. Gleder meg til å få ny lege.

Omsorgsfull, deltakende og effektiv

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

Hun møter meg alltid med vennlighet og interesse. Hun virker å ha god innsikt i faget. Hun leter alltid etter gode løsninger.

Flink, lyttende og meget dyktig

Lege: Hege Beate Løkebø Skrevet

Jeg har vært så heldig å få ha henne som lege i mange år og har alltid fått god hjelp og forståelse. Hun er aktiv, meget dyktig og effektiv.

Seriøs og dyktig lege

Lege: Hans Kvalsvik Skrevet

Vi er en familie på 5 hvor alle bruker Dr. Kvalsvik. Alltid presis og tilgjengelig.
Vi er superfornøyd og anbefaler han på det sterkeste.