Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Blystad og Rasting

Trygg, kunnskapsrik, forberedt før konsultasjon

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Kan meg og min sykdom, er nøye med blodprøvekontroller, diskuterer høyt vurderingen av de forskjellige prøvenes utvikling og justerer medisinering etter dette. Flink og rask med tilbakemeldinger.

Selvhøytidelig og dårlig på kommunikasjon

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Ikke en lege for kvinner 50+ som tenker selv og krever å bli tatt på alvor. Denne legen strever med å kommunisere på en ærlig måte og kan fort virke autoritær og moralistisk, spesielt i forhold til overvekt og depresjonsproblematikk. Jeg går aldri mer til denne legen .

Fornøyd med fastlegen

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Rasting som fastlege. Han tar seg alltid god tid. Datteren hans, Line Rasting, er vikar for ham av og til. Hun er også dyktig.

En hyggelig lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Jeg syns både Pål Arthur og Line Rasting er meget dyktige leger. Har dessverre litt lite kunnskap om min sykdom, men begge prøver så godt de kan å hjelpe og sette meg i kontakt med andre som kan hjelpe meg. Kjempe gode leger og synd Pål Arthur skal gå av med pensjon.

En lege som lytter "litt"...

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Han er flink til å ettkomme det meste..bare pasienten spør ! Han er dessuten åpen... synd hvis han har tanker på å gå av.