Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Blystad og Rasting

Til tider udugelig og krass.

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Vanskelig og samarbeide med. Engasjerer seg lite, får ikke den forståelsen og hjelpen jeg trenger. Følger ikke opp det vi har avtalt.

Bra lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har hatt Pål Rasting som fastlege i flere år. Han er flink. Line Rasting er også en bra lege.
Det er synd at legesekretærene er ikke så hyggelige. Også er det lang ventetid alltid.

Ville valgt en annen lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har hatt denne legen et par år. Sekretærene er alltid veldig arrogante og uhøflige/sure. Jeg har vært endel hos legen med samme problem, og hver gang må jeg fortelle hele sykdomshistorien på nytt, mens han skriver det jeg sier. Hadde han brukt 2 min på å lese journalen så ville vi sluppet å bruke 10 min på å gå gjennom sykdomshistorien hver gang jeg har time.

Ok Lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Har hatt Pål Rasting noen år, han har vært en helt ok lege, han kan for lite. legesekretærene er de mest uhøflige personene jeg har vært borti, spydige og arogante på telefonen.

Er veldig fornøyd

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Det gjelder Rasting. Veldig trist at han har så lite imøtekommende personer som tar deg i mot? Men nå er det en ny dame der, som er veldig hyggelig. Ellers så er Rasting en fantastisk lege, som jeg føler bryr seg om oss som er pasienter. Egentlig vil jeg jo ikke at han skal ha fler pasienter. Da blir jo ventetiden lenger? Men Rasting fortjener skryt :-)