Blikk Øyeklinikk AS

Slemdalsveien 1 0369 Oslo

Siste vurderinger av Blikk Øyeklinikk AS

Faglig og trygg

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Sven Ove Semb er faglig dyktig. Med hans bakgrunn med doktoravhandling fra hjerteforskning og spesialistutdanning fra øyeavdeling fremstår han trygg i møte med meg. Han informerer meget godt og bruker humor. Jeg opplevde at jeg ble sett,hørt og tatt på alvor.
Det har vært en veldig god opplevelse å bli møtt på denne måten.
Øyeklinikken Blikk har gitt meg et meget godt inntrykk.
I ekspedisjonen ble jeg møtt med hyggelige og imøtekommende personale. Det var rent og pent lokale. Kan anbefale Blikk øyesenter på det sterkeste.

Ikke så god opplevelse

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Det er mulig hun er faglig dyktig, hun fant ikke ut hva som feilet meg, men hun virket veldig stresset. Jeg ble tatt ut på venterommet i undersøkelsen mens hun tok inn andre pasienter, jeg følte meg litt som et av mange kveg i kø. Virket som om hun ikke var så interessert i å svare på spørsmål. Undersøkelsen var ubehagelig, men ikke sikkert det har noe med henne å gjøre.

Dyktig og tilgjengelig

Lege: Svein Ove Semb Skrevet

Stiller opp og yter service langt utover det jeg forventer. Grundig, hyggelig og omsorgsfull. Helt super!

Best doctor

Lege: Per Bjørn Stordahl Skrevet

I went there twice with my 4 years old son. He was so friendly and amazing with my son. Did a great eye examination making my son very calm at the same time. We need more of such doctors who ate not only great at their work but also try to create a bit of a connection with the patient to put them at ease. Good luck doctor!

Behagelig, profesjonell og dyktig.

Lege: Bettina Kinge Skrevet

Bra oppfølging, føler meg godt ivaretatt.
Blir innkalt hvert halvår til grundige sjekk hver gang.
Veldig trygt!