Volvat Ulriksdal

Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Volvat Ulriksdal

Reddet livet mitt :)

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Sjur reddet livet mitt. Da hverken lege eller SUS ville gjøre noe, så visste Sjur akkurat hva som var galt.

To titan skiveproteser senere og jeg er reddet.

Har du problemer med ryggen så oppsøk Sjur v/Volvat ASAP.

Vet ikke hvordan jeg får takket ham og hans team nok?!

Kan sterkt anbefales :)

Øyelokksoperasjon

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Jeg fikk operert øvre og nedre øyelokk med dårlig resultat; synlige arr strekkmerker inn mot arrene, klumper i huden og tørre øyne fordi øyelokkene lukker ikke helt lenger.
Øyeform og utrykk ble endret.
Gikk tilbake for korreksjon, men resultatet ble verre.
Øyelokksoperasjon kan ikke anbefales på denne klinikken

Engasjert, profesjonell, dedikert, empatisk

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Skilte seg ut fra alle andre jeg har møtt på min vei med omfattende ryggproblemer. Kunne hjelpe der alle andre ga opp. Jeg fikk et nytt liv etter møte med Braathen. Han ga seg ikke før jeg var frisk.

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Sjur Braathen er utrolig dyktig. En ærlig lege som forteller deg akkurat slik det er. Han ordner opp der det offentlige kun tilbyr avstigning av rygg og eventuelt uføre. En skam at operasjoner hos han ikke blir dekket av det offentlige, når han klarer å få folk 100% frisk igjen. Sykepleierene han har med seg er også helt fantastiske 😊

Høy kompetanse på ryggkirugi

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Sjur Bråtens kompetanse og erfaring på ryggkirugi som skiveprotese med ca 80 slike operasjoner årlig over mange år virker å utklasse tilbudet offentlig sykehus i Norge kan tilby viser til statistikk https://minhelse.helsenorge.no/velg-behandlingssted/behandlinger/ventetider-for?bid=231. En uke etter operasjon er nervesmerter i venstre for borte. Kun postoperative smerter. Så utsikt til uføretrygd ble snudd til at jeg vil komme tilbake i jobb etter at jeg kontaktet Bråten. Fra første konsultasjon til operasjon ca 3 måneder. Kan ikke få opplyst nok til personer som sliter med rygg. Bestill dere en time til Sjur Bråten det kan kanskje forandre ditt liv like mye som mitt