Volvat Bergen - Avd. Ulriksdal

Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Volvat Bergen - Avd. Ulriksdal

God opplevelse

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Dr. Haga var høflig, hyggelig, interessert og behjelpelig. Jeg opplevde meg godt ivaretatt med problemstillingen jeg ville utrede.Veldig fornøyd med forslag til løsning og tidspunkt for gjennomføring.

Respektløs

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Var ikke interessert i å lytte. Brutal i undersøkelse og latterliggjorde andre leger og sykehus. Fikk beskjed om at smerter var bare noe man måtte leve med. Går aldri til denne legen igjen!!!!

Dårlig opplevelse.

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Uinteressert og nedlatende. Ikke kommuniserende. Etter første timen trodde jeg bare at han hadde en dårlig dag. Men det var akkurat samme opplevelse etter andre timen.

Fantastisk

Lege: Carl Henrik Schelp Skrevet

Har tidligere hatt 2 åreknute operasjoner ved betanien, Bergen der resultatet ble svært stygt. Arrene er utrolig skjemmende, da årene ble kuttet på tvers med 3 cm lange kutt.Ble sydd på kryss og tvers.
Var hos Schelp for 3 år siden til ny åreknuteoperasjon,resultat meget fint og ingen arr!! Ville aldri vurdert å gått et annet sted etter denne utrolig fine behandlingen.

Skuffet

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Virker lite interessert i pasienten. Svarer med enstavelsesord og virker interessert i å få deg ut av kontoret så fort som mulig.