Volvat Ulriksdal

Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Volvat Ulriksdal

Få jobben gjort!

Lege: Ove Kristian Austgulen Skrevet

Skulle fjerne en plate på kragebeinet som jeg hadde gått med i ett og et halvt år etter et brudd i 2021.
Følte meg velkommen og godt ivaretatt på klinikken. Legen kom innom før operasjonen og kikket på gammelt operasjonssår. Plate blei fjernet og han var så vidt innom etter operasjonen og sa at alt var gått bra. Så gikk det 14 dager og bruddet knakk opp igjen. Ny runde med operasjon og ny plate.
Det jeg reagerer på er at ingen spurte om det var lurt å fjerne platen, noe som det tydeligvis ikke var. Ikke røntgen i forkant og ingen oppfølging i etterkant. Ingen anbefaling om å være forsiktig, opptrening eller annen veiledning etter fjerning av plate.
Men operasjonssåret blei veldig fint.

Høy kompetanse, trygg og profesjonell

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Dr. Sjur Braaten reddet livet mitt. Desperat etter mange år med ryggproblemer, ingen livskvalitet, sliten og isolert og en kasteball i det offentlige, ble jeg endelig tatt på alvor og fikk raskt operasjon.
En skiveprotese satt inn og jeg er etter kort tid på full fart tilbake til livet igjen.
Jeg kan ikke få takket dr. Braaten og teamet hans nok. Jeg har fått en ny start og livskvaliteten tilbake.
Det er en skam at det offentlige helsenorge ikke tilbyr denne type operasjon.

Arrogant og dårlig resultat

Lege: Bjørn Tore Haga Skrevet

Lite imøtekommende og ikke bra resultat på brystforstørring. Fikk komplikasjoner som resulterte i at jeg måtte operere på nytt, noe han ville ta full pris for..

Trygt, hyggelig og svært profesjonelt

Lege: Thorleif Haugen Skrevet

Nå har jeg hatt gleden av å gjøre to inngrep hos Volvat Ulriksdal, en gastric bypass og en åreknuteoperasjon. Jeg er så fornøyd!
Informasjon i forkant, selve prosedyren, samt oppfølging i ettertid har vært over all forventning. Jeg opplevde at både leger og sykepleiere er hyggelige, svært kompetente, tilgjengelige og har god tid til å ivareta mine behov. En følelse av trygghet og ro gir god atmosfære på sykehuset. Jeg anbefaler Volvat Ulriksdal, og kommer gjerne tilbake.

Reddet livet mitt

Lege: Sjur Braaten Skrevet

Sjur reddet livet mitt fra å fungere 20% til 100% for snart 5 år siden. Neste skritt var ufør, hadde jeg ikke blitt tipset om han. Jeg er så takknemlig at ord kan ikke beskrive det. Sliter du med ryggen, gjør deg selv en tjeneste og oppsøk Sjur!