Nanset Legekontor AS

Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nanset Legekontor AS

Veldig skuffende

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Har vært på mange legetimer her, og hver gang endte med full gråt og fortvilelse.

Jeg vet enda ikke hva som feiler meg, men noe er det og jeg har store plager, synlige symptomer og utmattelse. Her fikk jeg beskjed om at det er psykisk, men jeg sliter ikke med psyken, annet enn å ikke få hjelp når jeg er tydelig syk. Ble nærmest dyttet ut av kontoret i gråt og fikk bare et "hadet" fra både han og resepsjonisten.

Skal aldri tilbake dit, og anbefaler ikke noen å dra dit med mindre det er for å sjekke verdiene eller lignende.

Han virker generelt veldig uinteressert i pasienten som person, og uinteressert i å finne en løsning eller henvise til spesialist.

Regn med å få høre "det er virus".

Duktig!

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Väldigt duktig och vänlig läkare! Jobbar effektivt och precist. Har fått hjälp av honom ett flertal gånger, både angående min dotter och mig själv.

Tar seg alltid tid :)

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Har styrt unna leger i alle år blir så stressa. men da jeg ventet junior valgte jeg å gå til kontroll til ham da han faktisk fikk meg til å slappe litt av mye mer en Jordmora. for 2 år sia fikk jeg hjernblødning og etter det har jeg måtte gå til gjevnnelig kontroll. Og han er flink til å prate litt om hver og vind før testing av blodtrykk og blodprøver . er ikke så stressa lengre :) . flink til å gi tilbakemeldinger på prøver.

Lege med forståelse

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Masilo er en lege som er tilstedeværende, oppfølgende og forståelsesfull. Det virker som om han følger opp selv utenfor arbeidstiden. Jeg har fått god hjelp fra Masilo og kan gjerne anbefale han.

Innsiktsfull

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

God vurderingsevne. Kommunikativ og informativ.
Flink til diagnosestilling. Hyggelig. Effektiv.
Rask, bra samtale med pasienten.