Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Fantastisk lege

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Dette er en lege som virkelig jobber for pasientene sine, hun er veldig flink til å kommunisere og tar alltid kontakt om det skulle være noe med prøvene. Dette er en av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt, hun har hjulpet meg mer enn noen andre leger.

Flink til å forklare og lytte

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg opplevde å bli lyttet til, og at hun tok seg tid til å vise prøveresultater og forklare slik at jeg ble trygg på diagnosen min og behandlingen. Noe jeg ikke var før denne konsultasjonen med denne legen. Opplevde henne som hyggelig og respektfull. Hun er ikke min fastlege, men jeg kunne godt ha valgt henne.

Ustabil

Hva som er bra.
De gangene det er rutinearbeid, går det på en måte, men kommunikasjon oppleves enveis.

Hva som kan bli bedre.
Humør, opptreden, høflighet, interesse, kommunikasjon og holdninger har forbedringspotensiale.

Konstruktiv kritikk.
Større fokus på kundens behov for hjelp. Forståelse for at verden ikke er ideel. Vi kundene er mange forskjellige typer. Kanskje et smil, litt raushet!?

Vanskelig og forvirrende

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Når du kommer inn til denne legen vet du ofte mer enn det du gjør når du forlater kontoret hennes.
Hun sier du er sykemeldt ut uken, og det kan bety mandag til fredag eller mer sannsynlig mandag til onsdag.
Hun er en dårlig lege. Enkelt og greit.

Therese Nysæther

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hun er blid, vennlig og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt og føler at jeg får den hjelpen jeg trenger. Hun virker rolig og tar seg tid til å forklare og diskutere ting som tas opp.