Tempo

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Tempo

takk

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

etter nesten en uke søvnløs kommer jeg til avtalt nydusjet...Jeg blir glad når du husker meg igjen,du hjelper meg.Kjenner det er god god tone mellom dere leger og de som sitter i glasshuset,det er godt og trykt å få et smil, og kan sitt de også. tenker på å sette seg inn i alle de forskjellige klager,sykdommer til pasienter hver dag,håper dere alle kan slippe dette når dere er ferdig på jobb, og har det bra på fritiden.Maraz,du gir meg trygghet,er snar m å ring å best.hos spesialister,bare synd det tar ca 3 mnd å få hjelp der...Maras,jeg er glad jeg [har] DEG

Flink, og empatisk lege som hører på ein. Veldig hjelpsom.

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Fantastisk lege.Veldig fornøyd.Hører på ein og tar ein på alvor. Det betyr enormt mykje for meg som pasient.Føler meg veldig ivaretatt med ho som fastlege. Kunne ikkje hatt ein bedre fastlege enn Erica.

Erica lytter, er oppdatert og empatisk

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Jeg har lenge bodd 1-2 timer unna, men nekter å bytte lege. Denne legen er alltid oppdatert på hvor du kan henvises eller hva som bør være neste steg. Hun lytter til deg og ser til ikke bare den fysisk helsen, men også en psykiske oppi alt. Jeg har aldri dratt fra en time å ikke følt meg sett, lyttet og ivaretatt. I tillegg består legekontoret hun jobber på av kun oppdaterte kvinner. Veldig hyggelig å komme! Det kan være noe ventetid (som med alle andre leger), men jeg venter gledelig når det er til en lege som dette!

Imøtekommen, nøye og effektiv

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Erica er på alle måter en perfekt fastlege. Hektiske dager, men er alltid imøtekommen, lyttende og effektiv. Kan på det sterkeste anbefale henne.

En fantastisk lege

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

Hun møter pasientene på en trygg og blid måte. Hun tar alle bekymringer og symptomer på alvor, men duller ikke. Ikke noe problem å få time raskt og følger opp små og store sykdommer/problemer.