Tempo Legesenter

Telefonnummer33 48 80 8033 48 80 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av Tempo Legesenter

Lyttende og flink

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

K kaster seg over tlf og ringer spesialister om det er noe hun er usikker på. Henviser videre om nødvendig. Ser og hører deg.

Mange vikarer

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Hun har hatt flere forskjellige vikarer på kort tid, og det er veldig slitsomt å måtte forholde seg til. Det å må forklare sin situasjon til mange forskjellige er ikke noe jeg føler for å gjøre, derfor har jeg EN fastlege.

Dyktig!

Lege: Victoria Antonescu Skrevet

En lege man kan snakke med alt om! Hun er alltid behjelplig og rolig! Du føler deg forstått og velkommen!

En lege som gjør at jeg er trygg ❤️

Lege: Victoria Antonescu Skrevet

Victoria sender meg straks videre om det er noe hun mener skal vurderes av spesialister ❤️Victoria tar seg tid til å lytte til hva du hsr på hjerte 😀Jeg vil anbefale henne på det sterkeste ❤️

Imøtekommende, lyttende og effektiv

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Hun tar seg tid til å lytte, undersøker eller forhører seg dersom hun er i tvil, og er rask med tiltak - løsningsorientert. Jeg er svært fornøyd, men bytter lege for pga geografisk avstand. Dessverre har det vært en del bytter og vikarer i denne faslegehjemmelen over år.