Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

vår fastlege

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Hele familien har hatt Mette som fastlege siden 2006. Hyggelig dame. Har tatt våre helse problemmer alvorlig. Jeg er i midten av 30 år. Og for 2 år siden oppdaget min mann en kul i brystet mitt. En tur til Mette ble bestilt. Hun tok det alvorlig. Henvisning til mammografi ble gjordt via dataen mens jeg var En uke etter var jeg på brystsenteret i tønsberg og uken etter fikk jeg svar. INGEN FARE.Ikke kreftceller. Takk til Mette for rask handling.

Veldig skuffet

Lege: Knut Olsen Skrevet

Jeg har hatt Knut som fastlege over en 3 års periode. Og jeg har stort sett fornøyd, jeg er ikke en person som har hatt behov for mye lege hjelp, stort sett kun vanlig rutine kontroller. Men de 6 mnd har jeg hatt behov for mer lege hjelp, han har stort sett aldri ledig time, man må alltid vente lenge før man før time, og da når man først er inne, har han så vidt tid til å se deg i øynene, før han hiver seg på neste pasient.

Og en ting som jeg syntes det virkelig er verdt og nevne, er de "hyggelige" sykesøstrene som møter deg i luken. Jeg oppdaget at jeg var gravid med mitt første barn, og jeg som sikkert mange andre første gangs gravide, ønsket jeg en helse kontroll, kun for å forsikkre meg om at jeg var 100% frisk, at jern nivåer var der de skulle være osv.. Dette skulle vist bli et problem å få til. Jeg fikk beskjed fra sykesøsteren som svarte telefonen at det var absolutt ikke nødvendig med noen "sjekk" før jeg var i uke 12-17 (17!!). Som jeg prøvde og forklare hun på en litt skjenert måte, at dette var min første gang, og at jeg ikke så for meg noen ultralyd, men at jeg ønsket en bekreftelse på at jeg var gravid, og at jeg var en sun og frisk jente som bare kunne glede meg til deg jeg hadde i vente. I steden for å gi meg dette kvarteret med Knut, fikk jeg isteden en langt forklaring på hvor mye de hadde og gjøre, og at de ikke hadde tid til sånt, osv osv..

Stort sett fornøyd med Knut, noen stresset, og litt kjapp i svingene.
Men totalt slakt av selve legekontoret, frekke og ufølsome sykesøstre, som du mer eller mindre må overtale for å få en time med din fastlege.

Velg et annet legekontor!

Byttet lege etter mange år!

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Virke stresset og lite interessert. Føler at han ikke kan få meg fort nok ut av kontoret.

Godt fornøyd med Knut.

Lege: Knut Olsen Skrevet

Hatt Knut som fastlege i snart to år og er veldig fornøyd. Alltid presis, godt humør og veldig grei å snakke med. En god lege ;)

Min lege :-)

Lege: Mette Hovland Olsen Skrevet

Har hatt Mette som lege i nærmere 24 år :-) og håper at hun kan være legen min de neste 24 år også ;.) Tar meg som pasient på alvor og er dyktig til å se meg de ganger jeg også trenger å lufte sjela litt. Uten Mette som lege, hadde ikke livet mitt vært på langt nært så bra som det føles i dag.