Fritzøe Klinikk Allmennleger

Fritzøe Brygge 1 3264 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Fritzøe Klinikk Allmennleger

byttet lege etter første konsultasjon

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

virket utrolig lite interessert,,fikk dårlig hjelp og inga lite tillit,, fikk resept uten noe forklaring

Legen som alltid meg på alvor

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Jeg vil gjerne uttrykke takknemlighet for dr Stadheim som har reddet livet mitt da jeg fikk hjerteinfarkt på kontoret. Han har vært min fastlege i 25 år og har alltid tatt meg på alvor- uansett om det har vært en liten eller stor ting. Han har en faglig dyktigt kompetanse samtidig som han er et varmt, godt menneske. Jentene på kontoret er alltid blide og positive og ved akutte ting finner de alltid rom for å komme.

Den tilgjengelige legen

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Som pasient opplever jeg Stadheim som oppriktig i behandling av meg. Han oppleves som dyktig i fysiske sykdommer, men jeg vil også berømme han for de råd han gir i forhold til sorgbearbeidelse. Han er rask til å ta prøver og han gir hurtige tilbakemeldinger hvis ting ikke er som de skal være. Når skade eller sykdom må undersøkes andre plasser, rekriveres dette raskt. I samtale med andre hører jeg bare positiv omtale av Stadheim.

Den beste legen jeg kan ha

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Den beste legen jeg har hatt Han følger meg opp Jeg kan ikke ha bedere fastlege kjempefornøyd Jeg er trygg med fastlegen min Sier i fra hvis han ikke er fornøyd med prøver som jeg tar Føler meg trygg med min fastlege

God medisinsk mentor!

Lege: Olav Herman Stadheim Skrevet

Jeg er meget fornøyd med legen min. Han ser meg, snakker lett, forklarer veldig greit, oppmuntrer og inspirerer når jeg tar grep om egen helse. Min helse er jo mitt ansvar, men når hjelp og råd trengs er Stadheim en veldig god støttespiller for meg. Det er lett å få tatt prøver på kontoret hans, bare å vente litt, så fikser legesekretærene hans det fort og proft. Er det noe som haster, får jeg time samme dag hos Stadheim. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt her, og kan gjerne anbefale Stadheim til andre. Han tar ting seriøst, lytter og oppfyller mine krav til en god lege! Og, som sagt; jeg er jo hovedansvarlig på mange sett og vis for min egen helse, men når vi snakker medisiner, henvisninger, råd og forklaringer er Stadheim min lege, og skal fortsette å være det!