Andebu legesenter

Andebuveien 939 3158 Andebu

Siste vurderinger av behandlere ved Andebu legesenter

veldig flink!!!!

Lege: Jan Petter Seip Lindås Skrevet

han har bestandig tid og blir han i tvil om noe sender han deg vidre til spesialist. utrolig flink det er alt jeg kan si

Doktor med stor D

Lege: Jan Petter Seip Lindås Skrevet

Jeg har hatt denne legen i 14 år og vil aldri bytte. Han er rolig, hyggelig, erfaren og kunnskapsrik og er flink til å forklare. Jeg kan snakke med ham om alt og han gir meg alltid god tid selv om han ofte er forsinket.(10-30 min) Han er ikke redd for å sende meg videre til spesialist dersom han er i tvil om noe eller vil finne mer ut av ting. Jeg får alltid følelsen av at han er oppriktig interessert i meg og mitt problem og han følger godt opp. Når jeg har vært hos han, får jeg følelsen av å ha vært hos lege!
Jeg har flyttet til en annen kant av landet, men har allikevel valgt å beholde ham som min lege da jeg ikke finner noen som han.

her er det mange forbedringer som må til...

Lege: Stig Opdøhl Skrevet

Hva med og bruke litt tid før neste pasient, slik at man vet hva dette handler om.
Har en tendens til og avslutte timen på egenhånd, selvfølgelig uten og vite om pasienten er ferdig. Manglende generelle kunnskaper? Følger ikke opp det han har sagt han skal gjøre og gjør ikke det han har sagt..
Hyggelig fyr som liker sin bakesnus og sivilklær!

Missfornøyd

Lege: Stig Opdøhl Skrevet

Skulle ønske han var flinkere til å lytte til meg. Har hatt denne legen i mange år men skjønte ikke hvor dårlig han var før jeg byttet til ny fastlege.