Porsgrunn Legesenter AS

Teknikergata 16 3912 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Porsgrunn Legesenter AS

Den beste fastlegen

Lege: Erlend Fossedal Olsen Skrevet

Han er en veldig dyktig og lyttende lege . Han er også alltid blid og hyggelig. Jeg får bra informasjon og oppfølgning. Jeg kan absolutt anbefale han som fastlege.

Handlekraftig og lydhør

Lege: Anniken Hansen Skrevet

Da jeg fikk Anniken som fastlege opplevde jeg at hun tok problematikken min på alvor, hun satte seg godt inn i saken min, lytte og henviste meg videre, slik at jeg fikk rette diagnose og hjelp.
Hun satt av god tid til meg, lest seg opp på min historikk, lyttet og vist handlekraft.
Er meget fornøyd med at hun er min fastlege.

Flink med fysiske plager, men der stopper det dessverre

Lege: Anniken Hansen Skrevet

Hadde Hansen som fastlege ett par år, men mesteparten av tiden var hun utilgjengelig av forskjellige grunner (permisjon, utplassert på sykehus osv). De gangene jeg faktisk kom til henne var hun flink hvis det var fysiske plager/sykdommer, men da jeg kom med psykiske plager var det ikke like heldig. Følte problemene mine ikke ble tatt på alvor, at jeg ikke ble hørt og gikk ut fra legekontoret uten å få noe hjelp. Aldri følt meg så liten og dum hos en lege før, så endte med å bytte lege og legekontor.

En dyktig lege som ønsker å hjelpe

Lege: Aleksander Berre Thorne Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med min fastlege. Han lytter, tar seg god tid og ønsker virkelig å hjelpe. Han er forståelsesfull og jeg føler meg alltid tatt på alvor. Svarer raskt på e-konsultasjon.

Kunnskapsrik og empatisk

Lege: Kari Aarhus Kinn Skrevet

Jeg er svært fornøyd med å ha Kari som fastlege. Hun er effektiv, men samtidig lyttende og tar problemstillingen(e) på alvor. Henviser videre ved behov og virker faglig oppdatert.