Legene i Arkaden

Bruene 1 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Arkaden

Ungdommelig og imøtekommende

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Bjørn er en imøtekommende lege, og stiller alltid med humor hver gang jeg har vært hos han. Tar meg seriøst og hører på hva jeg har å si.

Blanda erfaring

Lege: Else Worren Nygård Skrevet

Har generelt hatt god erfaring med legekontoret og Else tidligere. Alltid vært litt vanskelig å få tak i på telefon, men etter at de flyttet til nytt lokale og over på ny nettløsning har det vært håpløst. Sitter i over en time på telefonkø uten å komme gjennom, vanskelig å få time selv ved personlig oppmøte i luka, og generelt vanskelig å håndtere.

Har ved flere tilfeller forsøkt å forklare problemstillingen, men lite forståelse å møte i luka for det faktum at ikke alle først kan ta fri 1 dag for å møte opp i luka, og 1 dag til for å ha timen med lege. Må skjerpes kraftig i rutiner der, hvis ikke mister de nok flere kunder.

Dyktig

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Meget bra lege som har tatt kjapt aksjon når det var nødvendig. Tar seg god til og er grundig med undersøkelse.

Trygg og godt ivaretatt

Lege: Bjørn Draugedalen Skrevet

Kenner meg ikke igjen i enkelte av disse vurderinger som ligger her, jeg har hatt forskjellige leger gjennom årene da jeg har bodd i en del forskjellige kommuner på grunn av arbeids situasjonen, har vel aldrig hatt en mer sympatisk og behagelig lege enn dette, en lege som virkelig tar seg tid til å lytte å tar seg god tid til å samtale om problemene mine. i mine øyne er han meget kunnskapsrik og empatisk og flott lege, jeg har fullstendig tillit til ham

Hyggelig og i møtekommende

Lege: Chris Andre Buer Høyvik Skrevet

Han anbefales !
Bruker tid, hører på deg og finner ut av ting.
Aldri hatt en fastlege som ikke er stresset med tiden, trodde alltid at fastlegene har dårlig tid, alle jeg hadde til nå brukte kun 5-10 minutter pr. konsultasjon.
Men hos han kan man nesten sitte hvor lenge man vil... han hører på alt du har og si...

Igjen ! Anbefales på det sterkeste.