Heistad Legekontor AS

Gamle Breviksvei 110 3940 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Heistad Legekontor AS

Trygg

Lege: Nidia Anavela Reppe Skrevet

Hun er ikke min fast lege men kommer nok til å bli det .Jeg fikk en meget god mottakelse å føles av å bli sett å hørt å ikke minst tid til å høre .

Lege til å stole på

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Fløholm har jeg hatt som fastlege i mange år, og veldig godt fornøyd. Tar seg god tid og lett å prate med og rask ang resepter og er det noe han lurer på etter konsultasjon ringer han

Aldri igjen

Lege: Erik Fløholm Skrevet

I forbindelse med mitt første svangerskap. Opplevde å få lite informasjon, forsømmelse av blodprøver og prøvesvar. Glemte å sende henvendelser til spesialisthelsetjenesten selv etter påminnelse. Byttet fastlege når jeg skjønte hvor dårlig oppfølging vi fikk.

Arrogant og lite kunnskapsrik på psykiske lidelser

Lege: Natalia Stanchenko Nijenhuis Skrevet

Hun var veldig arrogant når jeg var der på min første og siste time hos henne. Fikk beskjed av henne at jeg bare kunne bytte fastlege hvis jeg ikke var fornøyd uten at jeg fikk snakke om det jeg kom dit for. Jeg har en lang sykdomshistorie bak meg og jeg trenger en lege jeg kan føle meg trygg på, det gjorde jeg ikke på henne.

Overfladisk, lytter lite. Ser mye på klokken. Er LITE forberedt.

Lege: Erik Fløholm Skrevet

Har sikkert mye å gjøre, men tror penger er viktigere en pasienters beste. Flest mulig pasienter inn, raskt ut igjen. Bør vel skjerpes.
Må være bedre forberedt. Han bør lese e-post/brev som er sendt til han, før pasienten kommer, ikke mens pas. sitter og venter.
Ta dette til etterretning, Fløholm, man vet aldri.