Bø Legesenter AS

Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark

Siste vurderinger av Bø Legesenter AS

Genuint interessert og hyggelig

Lege: Mathias Skree Birkeland Skrevet

Har bare gode erfaringer med fastlegen. Han lytter og tar meg med i beslutningene. Alltid hyggelig og virker alltid genuint interessert i mitt beste! Anbefales 👍

Meget dyktig lege

Lege: Mathias Skree Birkeland Skrevet

Hatt Mathias i ca 2 år nå, og utvilsomt beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, setter seg inn i saken og tar nødvendige undersøkelser. Er han i en situasjon usikker, så gjør han det nødvendige for å fjerne evt tvil. Meget meget fornøyd, og trist over at jeg mister han da jeg flytter fra Bø i Telemark.

God faglig intuisjon

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Jeg hadde Ørjan som fastlege da jeg var student i Bø, og må si jeg aldri har hatt bedre fastlege. Han lytter og konverserer i et behagelig tempo, som igjen skaper veldig god atmosfære på det legekontoret.

Intuisjonen hans stemte godt hver gang han vurderte tilstanden min, og han ga anbefalinger som fungerte umiddelbart.

Har nå flyttet, og har fått ny fastlege som ikke er i nærheten av Ørjan når det gjelder empati og forståelse. Ørjan er ikke en fastlege man skal ta for gitt.

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Han lytter og du føler at han tror på hvert ord du sier, han tar deg på alvor. Han er ærlig og trygg.

Meget fornøyd

Lege: Mamoon Akram Skrevet

Observant lege som er god til å kommunisere. Føler jeg ble tatt godt imot. Får time gjerne samme dag jeg har bestilt, og god oppfølging på resultater.