Bø Legesenter AS

Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark

Siste vurderinger av behandlere ved Bø Legesenter AS

Trygg og imøtekommende

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Beste legen som finnes. Møter en akkurat der en er i livet, og gir trygghet .
Kunnskaps rik, og veldig god lytter. Føler en blir godt tatt vare på, og respekterer innspill som en måtte komme med.
Håper jeg får beholde denne fastlegen.

Ørjan er den dyktigste legen jeg har hatt, noensinne!

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Ørjan er en fabelaktig trygg, varm og god allmennlege, men vel så god på det alternative, kropp og sinn - noe som er en perfekt kombinasjon.

Han er en av de få som har satt seg inn i stoffskiftet - dette har jeg jo forstått gjennom årene at ikke alle leger har tatt seg bryet med, og dermed driver de med feilmedisinering.
Ørjan sørget for at jeg etter 10 år hos andre leger, fikk riktig medisin!

Han nøler heller ikke med å sende henvisning til spesialist om saker ligger utenfor hans viten.

Ørjan har aldri dårlig tid - han ser deg og oppfordrer gjerne til en lengre prat. Han forklarer på en forståelig måte, så en går der i fra litt klokere på hvordan ting egentlig henger sammen.

Jeg er en 1966 modell - pga en nakkeskade og diverse ringvirkninger i kjølevannet av det, så har jeg møtt en del leger gjennom årene.
Ørjan er den dyktigste og mest allsidige legen jeg har hatt, noensinne!

Desverre ikke mange som Ørjan

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Ørjan har jeg hatt som fastlege i ca 3 år. Det jeg liker med Ørjan bortsett fra faglig dyktig er ærligheten hans. Jeg får klare tilbakemeldinger, men alltid med omsorg i måten han kommuniserer de på. Ørjan er rask med henvisninger, alt sammen med på at jeg føler meg ivaretatt som pasient.

Lyttende og ivaretakende

Lege: Charlotte Elena Harper Skrevet

Første time tok hun en "innkomstsamtale" hvor hun gikk gjennom medisiner og fikk et oversiktsbilde over min situasjon.
Positivt førsteinntrykk.

Kunnskapsrik, oppriktig og interessert

Lege: Irene Holte Skugstad Skrevet

Irene har vært fastlegen min i over 11 år og har i perioder vært hos henne ofte. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri vil bytte fastlege. Hun er selvfølgelig dyktig, kunnskapsrik og grundig. Det tenker jeg man kan forvente, men hun er så mye mer enn det. Jeg opplever henne genuint interessert, omsorgsfull og empatisk, støttende og positiv. Jeg opplever henne engasjert og løsningsorientert. Jeg mener det er helt tydelig at hun brenner for yrket og at hun ønsker meg alt godt. Hver eneste gang.

Hun er nesten alltid 30 minutter forsinka. Noen ganger mer enn det. Hun beklager hver gang. Men dette kan hun være stolt av spør du meg. Hun tar seg alltid god tid og bryr seg ikke om de korte tidsrammene som er satt til 1 legetimeavtale. Ville ikke gjort meg noen verdens ting å vente 1 time heller! Det har skjedd det og. Det er uansett verdt det.

Jeg kan ikke få skrytt nok av henne!

mvh.

Dette er en Pluss-tjeneste.