Bø Legesenter AS

Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark

Siste vurderinger av behandlere ved Bø Legesenter AS

Kunnskapsrik, oppriktig og interessert

Lege: Irene Holte Skugstad Skrevet

Irene har vært fastlegen min i over 11 år og har i perioder vært hos henne ofte. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri vil bytte fastlege. Hun er selvfølgelig dyktig, kunnskapsrik og grundig. Det tenker jeg man kan forvente, men hun er så mye mer enn det. Jeg opplever henne genuint interessert, omsorgsfull og empatisk, støttende og positiv. Jeg opplever henne engasjert og løsningsorientert. Jeg mener det er helt tydelig at hun brenner for yrket og at hun ønsker meg alt godt. Hver eneste gang.

Hun er nesten alltid 30 minutter forsinka. Noen ganger mer enn det. Hun beklager hver gang. Men dette kan hun være stolt av spør du meg. Hun tar seg alltid god tid og bryr seg ikke om de korte tidsrammene som er satt til 1 legetimeavtale. Ville ikke gjort meg noen verdens ting å vente 1 time heller! Det har skjedd det og. Det er uansett verdt det.

Jeg kan ikke få skrytt nok av henne!

mvh.

Genuint interessert og hyggelig

Lege: Mathias Skree Birkeland Skrevet

Har bare gode erfaringer med fastlegen. Han lytter og tar meg med i beslutningene. Alltid hyggelig og virker alltid genuint interessert i mitt beste! Anbefales 👍

Meget dyktig lege

Lege: Mathias Skree Birkeland Skrevet

Hatt Mathias i ca 2 år nå, og utvilsomt beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, setter seg inn i saken og tar nødvendige undersøkelser. Er han i en situasjon usikker, så gjør han det nødvendige for å fjerne evt tvil. Meget meget fornøyd, og trist over at jeg mister han da jeg flytter fra Bø i Telemark.

God faglig intuisjon

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Jeg hadde Ørjan som fastlege da jeg var student i Bø, og må si jeg aldri har hatt bedre fastlege. Han lytter og konverserer i et behagelig tempo, som igjen skaper veldig god atmosfære på det legekontoret.

Intuisjonen hans stemte godt hver gang han vurderte tilstanden min, og han ga anbefalinger som fungerte umiddelbart.

Har nå flyttet, og har fått ny fastlege som ikke er i nærheten av Ørjan når det gjelder empati og forståelse. Ørjan er ikke en fastlege man skal ta for gitt.

Omsorgsfull og kunnskapsrik.

Lege: Ørjan Waldenstrøm Skrevet

Han lytter og du føler at han tror på hvert ord du sier, han tar deg på alvor. Han er ærlig og trygg.