Tinneberget legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Tinneberget legesenter

en veldig dyktig lege

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Da jeg var i Valldal som turist møttet jeg den legen på både legekontoret og legevakten. Han er veldig faglig dyktig med stor erfaring og engasjement. Forklarer på en måte som er lett å forstå og gir konkrete råd og veiledninger. Veldig fornøyd ! Synd at jeg ikke kan ha ham som min fastlege.

All den hjelp vi trenger

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Veldig fornøyd med min fastlege. Han er tilgjengelig for spørsmål og ringer alltid tilbake. Han er flink til å forklare hva som er galt og kommer med råd og anbefalinger.
Eneste kritikk er at han ikke tar imot pasienter på fredager.

Veldig fornøgd

Lege: Mazri Khalaf Mhemed Skrevet

Han er en veldig vennlig og fleksibel lege. Vi måtte kalle han ut på langfredag pga brokkproblemer. Likevel fikk vi en hjelpsom lege som brydde seg om oss og våre problemer. Den eneste konstruktive kritikk vi kan komme med er at han ikke tar imot pasienter på fredager.

En solid & effektiv lege

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Elzbieta har hjulpet meg flere ganger, og fort. Jeg har gått til flere ulike leger, men ingen satte i gang undersøkelser og henvisninger så fort som hun gjorde. jeg ventet på psykolog i 3 år, men da jeg byttet til henne, fikk jeg den etter 2 måneder. Når det gjelder oppfølging under sykdom, har jeg absolutt ingenting å klage på. Hun er forsinket-ja men hun tar seg alltid god tid med meg til å prate og følge opp. Selv om hun ikke ser folk i øya, er hun likevel en dyktig og hyggelig lege.

Det eneste minuset jeg har å gi til klinikken er resepsjonisten. Hun roter bort timer, og er svært arrogant og uhyggelig å ha med å gjøre.

Høyst varierende

Lege: Elzbieta Joanna Johansen Skrevet

Jeg har hatt Elzbieta som fastlege i mange år, og vurdert å skifte henne flere ganger. Men da det var lenge mellom legebesøkene mine ble det aldri til at jeg fikk gjort det. Har imidlertid skiftet nå.
Det kommer helt an på dagsformen hennes hvor omgjengelig hun er, og om du får noen blikkontakt overhodet. Har hun en god dag kan hun være veldig empatisk, men det er dessverre flest av de dårlige dagene.
Hun kan være fryktelig krass og bombastisk i sine meninger. Hun er rask å avfeie problemer og jeg har ofte følt meg liten og ydmyket etter et besøk her.

Imidlertid super oppfølging under svangerskap, men sjokkerende dårlig i etterkant. På seksukerskontrollen min etter fødsel begynte jeg å gråte men ble likevel skuffet ut av døra med et skuldertrekk over problemene mine i etterkant av en tøff fødsel. Denne siste hendelsen resulterte i fastlegebytte samme dag.

Ellers er det som tidligere nevnt her mye forsinkelser, utrivelige resepsjonister, umulig å komme gjennom på telefonen og en hårreisende dårlig vikarlege som tar alle hastetimer.
Jeg vil ikke anbefale denne legen.