P7 Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved P7 Legesenter AS

kjempefornøyd! Anbefales

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Dette er en god fastlege som bryr seg om sine pasienter, flink til å svare raskt på forespørsler og forsøker alltid å finne gode løsninger for sine pasienter, om nød utfører han hjemmebesøk i den opptatte hverdagen hans.

Beste lege i Moss

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Umar er uten tvil den beste fastlegen i Moss. Han er tilgjengelig, bestandig i godt humør, imøtekomme, tar seg god tid og lytter til pasient.
Han sjekker problemstilling grundig, og diskuterer pasient. Han henviser deg rask videre til spesialister hvis det skulle være behov for det.

Han er en god og trygg lege. ANBEFALES!

Veldig fornøyd

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Nettopp byttet til Umar som fastlege, og kunne ikke vært mer fornøyd. Har vært hos Umar i forbindelse med problemer med halsen. Han bruker god tid, er imøtekommende og forståelsesfull. Sjekker grundig og henviser raskt ved behov! Veldig fornøyd
☺️

Ikke imøtekommende og uempatisk

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Var hos han for første gang. Han hilset ikke og virket ut som han hadde dårlig tid. Jeg var på legekontoret maks 2 minutter. Han engasjerte seg ikke og hadde null interesse i å lære å kjenne meg eller bry seg. Han fremstår sint og dritt lei jobben sin rett å slett. Virker ut som han er der kun for pengene og ikke for pasientene. Vil bare bli ferdig med dagen sin og null trivsel i jobben sin!

Seriøs, kunnskapsrik og interesert

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Jeg var så heldig å få Adnan som min fastlege for et år siden.
Aldri har jeg følt meg og vært så godt ivaretatt av en lege siden jeg kom til norge for 20 år siden
Adnan er lyttende, forståelsesfull, empatisk og gir seg ikke før vi har funnet ut av utfordringene og en god løsning på helseutfordringene
ANBEFALES