P7 Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved P7 Legesenter AS

Anbefaler IKKE denne legen.

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Har hatt Majeed Adnan som fast lege i ca.2 år. Jeg har dessverre mistet tillit til han.Tviler på hans kompetanse og stoler ikke på hans vurdering. Kastet bort tid og penger. Anbefaler ikke denne legen.

Fantastisk

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Rett og slett en fantastisk fastlege. Han tar seg god tid til meg som pasient og har ofte en del oppfølgingsspørsmål bare for å være på den sikre siden. Han tester og utelukker, henviser til spesialister om nødvendig og spør gjerne de andre legene på huset om råd, dersom han skulle være i tvil. Han ringer og følger opp og man følger seg virkelig ivaretatt som pasient. Det kan være litt forsinkelser (som det er hos de fleste), men igjen dette er nok fordi han tar seg god tid med pasientene. Anbefales på det sterkeste.

Dypt skuffende

Lege: Adnan Majeed Skrevet

jeg sliter psykisk og fysisk, men må fortsatt vente på avklaring fra NAV fordi han ikke sender det de ber om. Og sier ting som ikke er sant.
Har byttet lege, men nye legen min har fortsatt ikke fått journalen min.

Hvis du sliter med psykiske lidelser, eller har en almentilstand som er fordi du er kvinne, anbefaler jeg ikke denne legen.

Trygg, tar seg tid

Lege: Basharat Ali Skrevet

Ali Basharat er en lege som tar seg god tid, og viser oppriktig omsorg. Er han usikker henviser han til spesialist. Jeg er fornøyd.

rigtig fastleg

Lege: Basharat Ali Skrevet

Endelig en fastlege der har forstået difinasjonen på fastlege: EN LEGE DER INTERESSERE SIG FOR PATIENTEN, FORSTÅR AT LYTTE OG HAR TID.
efter 25 år med en kronisk sykkdom(og besøgt mange fastleger) er Ali den lege der har vist størst interesse for min sygdom, har til og med fulgt besøget op via telefonopkald. FLOTT