Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av Solum Legesenter DA

den snilleste legen jeg har hatt

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Har hatt han som fastlege i noen få år, og jeg føler meg tatt på alvor, jeg forteller det som plager meg og han kaster seg ut i det for å finne årsaken. han er heller ingen lege som er "lett på reseptene" om noen skulle tro det. Alltid blid og du føler deg tatt på alvor.

Kunnskapsrik, morsom, men stressa..

Lege: Casper Holmberg Skrevet

Hele familien har han som fastlege og er vært svært fornøyd. Han hjelper med det han kan og kunnskapsnivået er høyt. Henviser videre evt. Og han er ikke redd for å tråkke noen på tærne. Han kan dessverre oppleves som noe stresset.

stresset

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Han har dessverre for dårlig tid, kanskje på grunn av at det er han som har flest pasienter.
Det fører til dårlig tid med pasientene og han glemmer også viktige ting som for ex.skrive henvisning til sykehus.Jeg venta på brev fra sykehus i 4 m.n.d før jeg ringte og da hadde ikke sykehus mottatt noen henvisning.Det skulle vert en øvre grense å mange pasienter en lege kan ta på seg, for det sier ingen ting om legen er bra eller ikke det.
Men det forklarer att han glemmer og virker til tider trøtt (gjeesp) og er stresset.Det er ikke bra.Tror han har tatt på seg for mye jeg.

Flink lege

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Jeg har mye og takke denne mannen for. Han er en lege som virkelig hjelper deg og vidre sender deg til sykehus eller spesialist. Litt stresset,men snill og flink på diagnoser.

Fantastisk fastlege

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Toril er fantastisk flink, bryr seg og følger opp.
Gir alltid god hjelp, til store og små problemer.