Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

Super lege

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Dette er den aller beste legen jeg har hatt noen gang. Det er ganske lett å få time hos han. Han er nesten alltid presis. Han forstår mitt behov. Han har alltid gode medisinløsninger, og innenfor smertebehandling har han gitt meg optimale medisiner (iflg. smerteklinikk). Han viser alltid omtanke, er veldig rask på arbeidet, og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. De som kommer til legen for å få en lang og hyggelig prat, vil nok bli skuffet, men de som kommer for å få den aller beste hjelpen, vil alltid få sine behov ivaretatt.

Verdens beste lege!!!

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Hun følger deg opp 100%, bryr seg, tar seg god tid og hun viser interesse. Er like fornøyd og glad hver gang jeg er hos henne.
Hun er virkelig verdens beste lege!! :)

Imøtekommende og ivaretakende

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Jeg har svært sjelden behov for lege, men da jeg plutselig møtte på en svært tung tid, opplevde jeg å bli tatt seriøst. Han møtte meg på en god måte og og henviste videre til rette instanser. Gir god oppfølging videre og han husker situasjonen fra gang til gang.

En fantastisk lege

Lege: Ubbat Ocak Skrevet

Tar seg god tid, og tar deg på alvor. Hører på det en har å si! Han gir raske tilbakemeldinger ved evt prøveresultat.

fantastisk flink og omsorgsfull

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

Han er God til å lytte, Faglig flink, Omsorgsfull, Lærevillig, og Trygg. Føler ejg kan spørre.om alt jeg lurer på og blir henvist vidre ved behov..