Solum Legesenter DA

Pelotongvegen 2 3734 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Solum Legesenter DA

meget dyktig og å lyttenende lege

Lege: Per Ola Hogner Jahr Skrevet

har raske løsniger.hører hva du du har som problem.meget behaglig lege som jeg føler meg trygg på og ivaretatt

Uinteressert i pasientene sine

Lege: Adam Pietrzykowski Skrevet

Denne legen virker rett og slett uinteressert, og tar ikke pasienten på alvor. Oppfølging må være et fremmedord for han. Han "glemmer" (?) å sende sykmeldingsskjemaet til NAV slik at pasienten får varsel om stans i sykepengeutbetalingene. Ham glemmer også å gjøre sine plikter når en pasient skal henvises til sykehus for nærmere utredning og/eller operasjon. Uakseptabelt!

Et meget ubehagelig legebesøk

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

En lege som ikke hører etter hva pasienten sier men bestemmer selv uten å rådføre seg med pasienten som tross alt er den som kjenner seg selv best. "Da har vi en plan" sier legen men det er ikke en omforent plan med pasienten. Pasienten blir totalt overkjørt. Hvis du stiller spørsmål med hennes konklusjon er hun arrogant og løser problem ved å påstå at da er det psykisk.

Stressende og dominerende lege

Lege: Toril Brox Kjeldby Skrevet

Kom aldri til orde med denne legen,hun pratet i vei uten egentlig å høre på hva jeg fortalte. Virket stressa og viste ingen medfølelse eller empati. Byttet lege etter to år,har nå endelig fått hjelp og rett behandling. Dersom man ikke trives med legen bør man ikke nøle med å bytte til en annen.

ut fra mine arfaring, han er en meget gnialt, flink lege jeg har sett i hele mitt liv. Han er perfekt med abslutt alt.

Lege: Manoharan Manika Skrevet

Han lytter, gir riktig behandling. Har mye tid til pasienter.edu Henviser videre og undetsøke pasienter veldig bra. En fsntastisk lege. Han er så nøye og lyn rask. En diktig lege som vil alderig gjentar seg.