Klosterhagen Legesenter

Birgittesgate 19 3730 Skien

Siste vurderinger av Klosterhagen Legesenter

Fantastisk flott lege!

Lege: Lars Joakim Fleischer Skrevet

Fleischer er en utrolig dyktig og empatisk lege. Han tar pasientene sine seriøst og følger opp både med undersøkelser og blodprøver. Han er stort sett alltid tilgjengelig og gir mye av seg selv både som lege og medmenneske. Det kan være noe ventetid på timene, men det er fordi han ikke sitter å ser på klokka når han har pasienter inne hos seg, han bruker den tiden det tar, samtidig som han ikke virker stresset. Han oppfattes som genuint interessert, seriøs, jordnær og tar deg på alvor. I tillegg møter han deg med et smil, er hyggelig og blid. Jeg jobber selv innenfor helsesektoren og har vært borte i en del leger, og jeg kan si at dette er en av de beste legene jeg har vært borte i noen gang. Jeg vil anbefale han til alle og håper han aldri slutter som fastlege, for det er slike leger vi trenger!

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Lege: Lars Joakim Fleischer Skrevet

Han er kunnskapsrik, god på kommunikasjon og med menneskelighet.
Han tar deg alltid alvorlig, henviser og undersøker ting veldig raskt, han er lett å få tak i, enkelt å få time.
Eneste som noen vil si er negativt er endel venting på timen, men det fordi han tar seg så god tid til hver pasient at han blir forsinket.

Ikke bra

Lege: Wenche Beate Karlsen Skrevet

Totalt elendig oppfølging både av lege og legesenter.
Gjør avtale om å følge opp, gjør ikke det. Lite imøtekommende lege.

Dyktig lege

Lege: Toril Thrana Rørå Skrevet

Bryr seg om pasienten. Tar seg tid, gir en god forklaring. Følger opp på en god måte. Henviser videre ved behov. Som mann, kan jeg snakke med henne om absolutt alt.

Flott lege

Lege: Johanna Heiberg Johansen Skrevet

Opplever Johanna som trygg, kunnskapsrik og erfaren lege, noe som er viktig for meg som pasient. Jeg opplever henne også som et godt medmenneske, empatisk og forståelsesfull, og føler alltid at jeg blir tatt på alvor.
Hun er det jeg forventer av en lege og litt til.
Tommel opp for jobben du gjør Johanna!