Klosterhagen Legesenter

Telefonnummer35 50 33 3335 50 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Birgittesgate 19 3730 Skien

Siste vurderinger av Klosterhagen Legesenter

Står på for pasientene sine!

Lege: Lars Joakim Fleischer Skrevet

Tar pasientene på alvor, er ikke redd for å henvise videre. God til å lytte. Flink til å sette av nok tid når det er behov for det, det betyr mer ventetid for å komme inn men det er det verdt.

Lyttende og imøtekommende

Lege: Johanna Heiberg Johansen Skrevet

I konsultasjonen er du imøtekommende og konkret på en positiv måte. Støttende og flink til å fange opp at ting kan være vanskelig uten at en må forklare i detalj. Er likevel effektiv og krever at en selv gjør innsats for å bedre situasjonen, leverer ikke ut sykemelding med en gang, noe jeg synes er positivt.

Legene bør vurdere lengere telefontider, tror flere henvendelser fra pasientene kan løses på telefon, som resulterer i færre pasient besøk.

Helt super

Lege: Knut Skarholt Skrevet

Beste legen jeg noen gang har vært hos.Har hatt han som fastlege siden jeg var barn.Han er alltid forståelsesfull og tar seg god tid til å lytte.Henviser til spesialister så fort det trengs.
Kommer alltid inn i løpet av kort tid hvis det er akutt.

Lege: Lars Joakim Fleischer Skrevet

Hyggelig og grei, tar seg god tid pasientene. Forklarer enkelt og bra. Hender at man må vente litt, men det er det verdt.

Virkelig en som følger opp pasienten

Lege: Lars Joakim Fleischer Skrevet

Har hvert min fastlege i noen år nå å oppfattes som en som er kunnskapsrik og som tar seg tid til å høre .
Påtar seg mindre kirurgiske grep og følger opp angående rutinemessige undersøkelser på sykehus.
Hyggelig, grei og lett å prate med.