Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

Skoleveien 6 1640 Råde

Siste vurderinger av behandlere ved Legenmin.no AS,Skoleveien Legekontor

En fantastisk flott lege!

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Gaute Nicolai Christensen er en fantastisk lege som har gitt meg trygghet og den oppfølgingen jeg trengte. Han tar pasienten på alvor og har tid til å lytte og bruke tid på pasientene sine. Han er meget , dyktig, oppdatert, sympatisk, empatisk og behagelig. Han har alltid antennene ute og gir seg ALDRI før han når til bunns i sakene. Han sjekker opp absolutt alt og tar prøver og sender videre og er han i den minste tvil om noe, blir du sporenstreks sendt videre. Jeg er overlykkelig for å ha funnet en lege med sånn viten, medmenneskelighet og varme som Gaute. Samtlige jeg har snakket med som bruker han som lege kan gi det samme skussmålet. Jeg har aldri følt meg mere trygg og ivaretatt av en lege.
Ikke mange leger som jobber overtid i våre dager for å ivareta sine pasienter og som følger opp. Jeg har bare lovord å si om den mannen, som fortjener all mulig ros. - Ha en riktig god og vel fortjent ferie, for det fortjener du :)

Fantastisk fastlege

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Jeg er super fornøyd med min fastlege Gaute N. Christensen. En lege som tar seg tid til å lytte, forstå og hjelpe. Han yter alltid det lille ekstra. Hadde det ikke vært for hans kunnskap og våkenhet, hadde jeg aldri blitt henvist til spesialist for endelig ett svar på sykdomsbilde mitt.
Jeg håper flere leger kan lære av Gaute. Vi trenger flere dyktige leger som ser deg som menneske og ikke tid. Sjeldent noen ser jeg er dårlig, men det gjør han. Virkelig upåklagelig lege!
At jeg noen ganger må vente på timen min, gjør meg ingenting. Jeg får førsteklasses behandling!

En lege jeg føler meg trygg hos.

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Vil berømme Dr. Christensen for og være en ærlig og interessert lege, som altid har tid til og lytte til de små og store problemene, en lege som gir de beste råd, og som man føler seg velkommen hos. Er første legen jeg har hatt som har "tid" til og være der for meg som pasient. Man får rask time, selv på sene kvelder, god oppfølging -og sendes videre der han som lege mangler svar.

Faglig dyktig, empatisk og svært grundig

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Dr. Christensen er erfaren, svært kunnskapsrik lege.
Faglig oppdatert, henviser videre, og føler meg godt ivaretatt.
Han er svært grundig i sine konsultasjoner og tar seg god tid til sine pasienter. Tar mye blodprøver.
Han ser hele pasienten. Fokuserer på pasienten, ikke tiden. Føler meg sett og hørt.

Tilbyr også kveldstimer. Strekker seg langt for å gjøre det lille ekstra.

Kan ikke be om en bedre fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Gaute Nicolai Christensen Skrevet

Veldig fornøyd med Gaute som fastlege. Han er den eneste lege som har klart å løse mine medisinske problem. Har vært hos spesialist etter spesialist og alle har hatt nye forslag på løsning av problemet, men som ikke har hjulpet. Gaute er veldig oppdatert på det seneste innen bl.a. medisiner.
Når jeg søker hjelp med et problem uansett om det er med bil, hus eller kropp så er jeg ute efter profesjonell hjelp og ikke sosial kontakt. Det får jeg hos Gaute.