Vinterbro Legesenter

Telefonnummer466 83 740466 83 7 ...
Sjøskogenveien 7 1407 Vinterbro

Siste vurderinger av behandlere ved Vinterbro Legesenter

Litt distansert, men høyeffektiv

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Fantastisk dyktig på å følge teknologien. Lynkjapp på henvendelser. På legekontoret kan han være ørlitt distansert, men han er særdeles proff. Vært min fastlege siden ca 2006. Alltid vært fornøyd.

Dyktig lege

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

Kanskje ikke den rette lege for de som ønsker en empatisk samtalepartner, men for de som ønsker en dyktig effektiv lege kan han anbefales på det sterkeste.

Effektiv kar som ordner opp

Lege: Audun Zapffe Skrevet

For en effektiv og god lege! Her var det lite bullshit, et glimt i øyet, og følelsen av å bli godt ivaretatt.

Jeg hadde ventet i dagesvis på å kunne få antibiotika for to infeksjoner et annet sted, prøvesvarene var klare og jeg hadde en infeksjon på øyet som kan føre til blindhet. Mildt sagt fortvilende situasjon.

Legen ordnet opp i alle tre problemene jeg kom med, på svært kort tid. Det var veldig godt å endelig komme til en effektiv lege, som faktisk tar ting på alvor.

trygg og kunnskapskrik,

Lege: Tore Olai Høghjelle Skrevet

For meg som ikke har somatiske problemer, og har vært pasient hos han i ca 25 år er han min perfekte lege. fht. mine barn og oppfølging har han alltid diagnosert meg og mine riktig.
til info så trenger ikke jeg dype samtaler med legen min.:) og det liker jeg med han!

vh

Useriøs, dårlig kvinnesyn #meeto

Lege: Audun Zapffe Skrevet

Useriøs, dårlig kvinnesyn #meeto (vet ikke om han kommer med kvinnenedsettende utrykk også til kvinnelige pasienter) - useriøs type som roter vekk brev fra sykehus etc, jeg ha sluttet å bruke ham. Kommer til å bytte til Høghjelle. Det er nok ikke så lenge til han blir pensjonist og da er det positivt at det kanskje kommer inne en dyktig lege isteden.