Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

En lege til å stole på.

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Mistanke om utposning av hovedpulsåre i fra lysken til
hjerte. Rifat ringer til A hus, mens jeg er på legekontoret, jeg får time førstkommende fredag, etter
kontroll med påvist stor utposning 6,5 cm, blir jeg lagt inn for operasjon på førstkommende mandag, bare helg imellom.
Operasjon gikk bra.

Til å stole på

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Nidhi er en veldig god lege. Hun lytter på hva jeg har å si, og analyserer godt. Hun virker veldig interessert i å komme til bunns i problemet, og gjør ting grundig. Hun tar problemene på alvor.

Dyktig, til å stole på og kunnskapsrik!

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Måtte legge inn en anmeldelse når jeg så den forrige kommentaren under. Kjenner meg absolutt ikke igjen i det denne personen sier. Rifat har vært min fastlege i mange år, og jeg har aldri opplevd en så dyktig lege og en jeg stoler 100% på.

Jeg byttet til Rifat da jeg følte min forrige fastlege kun kastet piller etter meg uten å vurdere hvilke behov jeg hadde.
Rifat lytter, vurderer og henviser eller behandler med utrolig godt, faglig grunnlag.

Jeg har selv anbefalt Rifat til venner og familie. De er alle enige i at Rifat er den dyktigste fastlegen de har kommet over.

Hvis du er på utkikk etter en kunnskapsrik og imøtekommende fastlege som tar seg god tid til deg, bytt til Rifat!

Nedlatende

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Etter mange gode vurderinger her, byttet jeg til Rifat. Han var meget nedlatende, avbrøt når jeg snakket, la ord i munnen på meg og hadde ikke interesse av å høre hva jeg hadde å si. Aldri før opplevd å bli behandlet så respektløst av en lege.

Anbefales

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Rifat ser deg i øynene og lytter. Han er den beste legen jeg har brukt de 15 årene jeg har bodd i området. Opplever at han er villig til å gå hele løpet for meg og enda en kilometerekstra for å hjelpe.