Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

En god lege som lytter og har tid

Lege: Rifat Preljevic Skrevet

Jeg har vær hos mange leger tidligere. Endelig fant jeg Rifat. Han er en god lege som lytter og følger opp på en god måte. Jeg anbefaler ham.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Dette er virkelig en lege som tar godt vare på pasienten. Tok seg tid til å lytte og stilte gode spørsmål, med dertil gode råd. Pleier vanligvis ikke å gi anmeldelser, men etter en så god behandling av Samer er det virkelig på sin plass med en god anbefaling.

Meget uproffesjonelt administrasjon

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Meget flink lege
Andre administrative problemer i helheten til klinikken:

Lang ventetid på telefon- opptil 23 minutter.
Får aldri svar på blodprøvene.
Må betale opptil 70 kroner for å få svar på blodprøvene
Pasientsky er brukt kun for å bestille resepter
Utrolig uhyggelige mennesker som sitter i resepsjonen

Flink lege, elendig pasienbehandling

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Han var min Fastlege siden over 10 år, men service på legekontor er elendig. Man venter alltid min 1t, vanskelig å komme i kontakt på telefon men pasientsky appen fungerer helt fint. Var alltid fornøyd hvordan Samer har behandlet meg/ skrevet henvisninger, men timenen blir oftere med kort varsel flyttet/ avlyst og jeg kan ingen anbefale å ta en telefontime istedenfor. Han ringer kanskje i 1 av 10 tilfelle max!. Ofte må man ringe dagen etter og klage at han ikke har ringt. Da få man enten en ny time om 2 uker eller info at telefontimen ble flyttet til en annen dag uten ar en ble informert om saken. Bare dumt at han heller ikke gidder å ringe da. Utrolig kjedelig at en egentlig dyktig lege oppfører seg slik. Han har gjort mye positiv med føltes oftest som en kamp å komme i kontakt med han. Når jeg trenger hjelp så kan det ikke ta 4 uker før man evt endelig få hjelp....

Mye borte, alltid opptatt

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Flink i faget, men dårlig på service.
Hver gang vi har trengt hjelp, selvom vi har avtalt time i forkant så måte vi vente veldig lenge.
Få ganger hun har vært selv på jobb alltid et eller annet vikar som stiller opp.