Bjørkelangen Medisinske Senter

Haldenveien 34 1940 Bjørkelangen

Siste vurderinger av behandlere ved Bjørkelangen Medisinske Senter

Hyggelig og flink lege.

Lege: Ambroise Eloundou Omgba Skrevet

Gikk dit med min datter som er autist. En svært god opplevelse - noe helt annet enn jeg/vi har hatt til nå. Veldig takknemlig for hvordan hun og jeg ble møtt og tatt imot, og det praktiske tilbudet og hjelpen hun fikk.

Beste legen!

Lege: Astrid Doris Figger Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i ca 20år, siden jeg var barn, og er så lei for å måtte bytte nå pga flytting. Har alltid vært fornøyd med henne. Hun lytter, er kunnskapsrik, gjør alt hun kan, henviser om nødvendig, er nøye, følger opp i ettertid, tar seg tid og er punktlig. Hun er hyggelig og jeg føler meg godt ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste!

Godt inntrykk med en gang, men det var det.

Lege: Stein Lasse Christensen Skrevet

Dette er den legen jeg har hatt som ikke bryr seg. Jeg er i en krise nå da min kone er svert syk og han gir ikke en lyd fra seg. Dette er en ting legen burde ta alvorlig men nei. Hører ikke noe fra ham etter flere tlf. så nå er det nok. Bytter ved første anledning

Hjerte på riktig sted.

Lege: Astrid Doris Figger Skrevet

Imgen tvil Astrid er langt beste legen jeg har sett på Bjørkelangen i alle årene. Men har du smerte kan ikke du forventer raskt hjelp. Dagens regler ser ur til å bli at legene får ikke lov å behandler smerte. Hatt sove problemer, hum kom på det var pga smerte. Valhte å undersøke skulderen før mage, tilslutt tykktarmen var fjernet og har fortsatt ikke fått noe svar på smerte. Hun klager hvis man sender beskjed på helse norge og avlyser når man prøver å bestille time på helsenorge. Hvorfor betaler vi for helsenorge.no hvis ikke den kan brukes ril tome bestilling? For min skyld litt mindre tid som pille politi og litt mer på smerte hadde vært en klar 6 da hin er eneste av 3 leger på Bjørkelangen som tenkte å dinner årsaken ril problemer.

Trygg, lyttende og profesjonell

Lege: Astrid Doris Figger Skrevet

Bedre lege får du ikke! Hun lytter og er meget profesjonell og trygg i sin rolle. Hun er kunnskapsrik, og jeg føler meg alltid sett og ivaretatt.