St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Flink, men kjapp og vanskelig tilgjengelig

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Positive først: Virker seriøs og vet hva han snakker om. Han forklarer bra hva han tenker og mener er riktig diagnose/medisin. Han har egentlig alle forutsetninger for å være en tipp topp lege.

Det største minuset med Strekerud er at det normalt er minst 20 dagers ventetid.

Det er for lenge å vente når man har en plage som er slitsom, men ikke akutt nok til å få øyeblikkelig hjelp-time (som også er vanskelig å få).

Det andre store minuset er holdningen/kompetansen på forværelset. Den manglende servicen man får her vitner dessverre om et dårlig drevet legekontor.

Det tredje er at konsultasjonene er i overkant kjappe, og konklusjonene dras kjapt (noe som har vist seg å slå feil ut for min del et par ganger, der riktig diagnose først har blitt satt da jeg etter et par uker må bestille ny time da hans medisin ikke funker).

Jeg kommer til å bytte fastlege, primært pga den altfor lange ventetiden.

Dyktig og forståelsesfull

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Hatt Trond som fastlege i mange år. Lytter, gjør gode observasjoner og er seriøs. Er direkte og tydelig i sin kommunikasjon, samtidig som det er rom for humor - noe jeg setter pris på. Jeg slapper alltid av under konsultasjonstimene, og har til nå ikke fått inntrykk av å bli avfeid eller overkjørt. Meget fornøyd.

Ikke min type lege

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Virker uinteressert og litt upersonlig. Liker mer den "bablete" typen. Kanskje grei for noen, men jeg liker en lege jeg kan prate mer åpent med.

Ikke bra

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Hadde Trond som fastlege i mange år. Feier dessverre ting alt for raskt bort. Dårlig lytter. Jovial person, men der stopper alt positivt. Styr unna! Legekontoret i sin helhet er også labert, sure sykepleiere, vanskelig og nå de på tlf osv.

Tar deg på alvor

Lege: Hans Arnkværn Skrevet

Etter flere legebesøk er jeg svært fornøyd. Han tar seg tid til å høre etter, gjør grundige udnersøkelser, og er serviceinstilt. Vil anbefale han på det varmeste.