St. Olav Medisinske

St.Olavs gate 3 C 0165 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved St. Olav Medisinske

Ikke for meg

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Hadde endelig bygd opp nok mot til å ta tak i mine problemer og fikk anbefalt han av venner. Gikk dit for å få henvisning til psykolog slik at jeg kunne ligge gammel bagasje bak meg og fortsette livet.

Etter å ha tørt å fortelle om meg og mitt, fikk jeg høre at noen gåturer i skogen ville nok løse det meste, og at så lenge jeg var i jobb og var i et forhold gikk det jo bra med meg.

Jeg følte meg utrolig dum og gikk aldri dit igjen.

Man føler seg friskere etter å ha vært hos Finn.

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Jeg har hatt Finn Strekerud som fastlege i 6 år. Han er sympatisk, profesjonell, effektiv og gjør mer enn man forventer. Lang ventetid, og en resepsjon som surrer litt, men det får gå, det er viktigere å ha en lege jeg føler meg trygg på.
Takk Finn.

Kanskje mitt værste møte med en lege

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Kom egentlig bare for en henvisning siden min lege er på ferie. Han spurte og gravde i mine problemer, og hver gang jeg svarte undergravde og avfeide han alt jeg sa. Jeg dro derfra med tårer i øynene. Følte meg null verdt og helt misslykket.
Jeg anbefaler INGEN med psykiske problemer å dra til denne legen. Hvis han har vært ditt første møte med å søke hjelp så vit at det ikke skal være sånn. Søk hjelp et annet sted!

Dyktig og direkte

Lege: Trond Helge Orlin Skrevet

Trond har jeg gått til i 4 år og selv om jeg har flyttet lengre vekk så vil jeg ikke bytte. Han er presis, imøtekommende, konkret og vi går rett på sak. Han gir meg gjerne noen veiledninger og tips, og ber meg prøve ut konkrete ting før han henviser meg, og det har fungert! Han spør ofte om det er noe mer jeg lurer på eller har problemer med før jeg går. Han har også humor og det er lett å ende opp i diverse digresjoner. Jeg kan kommunisere med han via nettsiden til legesenteret så i blant slipper jeg å dra ti han, samt at det er enkelt å booke timer!

Tok bekymringene mine på alvor. Følte meg veldig betrygget

Lege: Finn Gunnar Strekerud Skrevet

Jeg kom fordi jeg hadde influensa og trengte en sykemelding til jobben. Jeg fikk med fri ut uka til å komme meg fra influensa. Han begynte å rådføre om medisinering og andre tiltak etter jeg egentlig var fornøyd. Dette er første gang jeg har opplevd hos en lege. At de tar mer tid en forventet til å hjelpe. Det var en veldig hyggelig gest

Jeg fortalte også at jeg til stadighet hadde smerter i brystet. Rett over hjertet for å være presis. Han lyttet, stilte spørsmål og gjorde forskjellige tester for å avkrefte hjerteproblemer. Han stadfestet at det troligvis var muskulært og ganske vanlig. Jeg gikk ut av legekontoret med ny giv :)